• تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 - 12:47
  • کد خبر : 3542
  • چاپ خبر

فرماندار جدید لامرد از خانه کارگر بازدید می‌کند/دبیرخانه کارگر: آماده ارائه اطلاعات و مشاوره در حوزه کارگری و اشتغال هستیم

سرپرست فرمانداری لامرد با هدف بررسی و پیگیری مشکلات خانه کارگر به همراه مسیولان اجرایی مرتبط از خانه کارگر بازدید می‌کند.

به گزارش دریافتی پایگاه خبری افق فارس به نقل از روابط عمومی خانه کارگر لامرد، “عبدالرضا روحی” دبیرخانه کارگر لامرد در دیدار با ابراهیم کرامت فر سرپرست فرمانداری لامرد، با اعلام اینکه خانه کارگر به بیش از ۱۳هزار نفر از  اقشار مختلف کارگری خدمات متنوع عضویت در شبکه تحفیف، خدمات آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت، حقوقی و رفاهی  ارائه می‌دهد، به ارائه گزارشی از واحدهای خانه کارگر اعم از کانون بازنشستگان، انجمن صنفی کارگران ساختمانی، مرکز علمی کاربردی خانه کارگر و سایر واحدها پرداخت.
وی با بیان اینکه آماده همکاری و ارائه اطلاعات و مشاوره در حوزه کارگری به فرمانداری هستیم، افزود: اکنون با افزایش مراجعه اعضا و استقرار واحدهای مختلف در این تشکیلات و افزایش جمعیت اقشار گسترده کارگری نیز با کمبود اتاق و فضای اداری، روبرو  هستیم که مهم‌ترین مشکل، نبود یک فضای اداری دائمی ویژه این خانه کارگران است که به نمایندگی از جامعه کارگری تقاضا داریم تا در اسرع وقت نشستی اختصاصی با هدف رفع این مشکلات برگزار گردد و مشکل واگذاری زمین به مرکز علمی کاربردی خانه کارگر برطرف شود.

در ادامه ابراهیم کرامت فر سرپرست فرمانداری لامرد قول مساعد داد تا از نزدیک ضمن بازدید از واحدهای خانه کارگر، مشکل واگذاری زمین مربوط به این تشکیلات را پیگیری کند.
این مسئول از دبیر خانه کارگر خواست تا عناوین مشکلات جامعه کارگری را طی مکاتبه ای به فرمانداری اعلام کند تا در اولویت پیگیری قرار گیرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.