• تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 9:52
  • کد خبر : 4392
  • چاپ خبر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست لامرد خبرداد؛ کشف پرندگان هوبره، شاهین و کبوتر در شهرستان لامرد

یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد در یک عملیات با همکاری نیروهای اطلاعات امنیت این شهرستان موفق به توقیف یک خودرو مشکوک در اطراف شهرستان شدند، پس از بازرسی از این خودرو یک شاهین و سه هوبره و دو کبوتر از متخلفان به دست آمد. به گزارش افق فارس به نقل از  اداره کل حفاظت

یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد در یک عملیات با همکاری نیروهای اطلاعات امنیت این شهرستان موفق به توقیف یک خودرو مشکوک در اطراف شهرستان شدند، پس از بازرسی از این خودرو یک شاهین و سه هوبره و دو کبوتر از متخلفان به دست آمد.

به گزارش افق فارس به نقل از  اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، حمزه برومند فر رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد در این زمینه گفت: با تشکیل پرونده  جهت بررسی بیشتر موضوع به دادگاه  ارجاع داده شد.
برومند فر همچنین اضافه کرد: همچنین طی روزهای گذشته اعضای یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در منطقه شکار ممنوع کوه هوا به یک گروه شکارچی برخورد کرد که پس از تعقیب و گریز، آنها اقدام به آتش زدن کوه کردند و  دو گروه  از اعضای یگان  با تلاش مردم و همیاران محیط زیست موفق به مهار آتش شدند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد در ادامه گفت: با تلاش محیط بانان و همیاران برای دستگیری شکارچیان اقدام شد که از آنها دوقبضه سلاح غیر مجاز سیمینوف و یک لاشه شکار میش وحشی آبستن کشف و ضبط شد و موضوع برای تشکیل پرونده  و طی مراحل قانونی به دادگاه ارجاع شد.

خبرنگار: طیبه عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.