• تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1399 - 8:23
  • کد خبر : 1354
  • چاپ خبر

انتقادات رییس شورای اسلامی بخش چاهورز از نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس

مجید فاطمی رییس شورای اسلامی بخش چاهورز لامرد در جریان سفر سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی به طرح دیدگاههای انتقادی خود از موسوی پرداخت که افق فارس در راستای انجام رسالت حرفه ای خود و بدون هر گونه سوگیری مبادرت به درج اهم گفته های آتشین فاطمی می کند.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، مجید فاطمی گفت: آنچنان شاهد بالا رفتن قیمت ها هستیم و فشار اقتصادی بر زندگی مردم وارد شده است که بی سابقه است و مردم دلتنگ روزهای قبل از مجلس شده اند. شما و همکارنتان که با شعار نماینده انقلابی پا به مجلس گذاشته اید، تماشاگر انقلابی بیشتر نبوده اید.
وی خطاب به این نماینده مردم در مجلس گفت: امروز می بینیم و می بینید که چه بر سرکشور آمده و می آید و فقر، پدر مردم را در آورده است و تقاضا داریم که بیشتر از اینها در مجلس به فکر مردم باشید.
رئیس شورای اسلامی بخش چاهورز ادامه داد: شما (سید موسی موسوی) به عنوان نماینده مردم، دولت را ناکارآمد می پندارید و درحالیکه دولت را به خوبی می شناختید و بر این باور بودید که ریشه حل مشکلات در داخل کشور است نیز افزایش قیمت ها را ببینید و خودتان تحلیل و بررسی کنید.
وی پیگیری رفع مشکل آب بخش چاهورز را از این نماینده مردم در مجلس درخواست کرد و افزود: رفع مشکل آب بخش چاهورز را جدی بگیرید چرا زمانیکه حسین زاده نماینده لارستان برای رفع مشکل آب بخش بیرم؛ زمان و زمین را بهم می دوزد و از چند دقیقه وقتش در مجلس فقط وفقط برای رفع مشکل آب بیرم استفاده می کند ولی شما متاسفانه در آن لحظه به تسویه حساب های انتخابی‌تان می پردازید.
فاطمی با بیان اینکه مجوزهای آب اخذ شده تاکنون به رفع مشکل آب چاهورز کمکی نکرده است، گفت: کمیته ای از چهار بخش چاهورز،خیرگو، علامرودشت و بیرم پس از نشست با مدیران سازمان آب و آبفا تشکیل شد. برنامه و بودجه امروز برایشان روشن شد که از ۲۰ سال گذشته تا کنون هیچ اقدام خاصی در ارتباط با حل این مشکل صورت نگرفته است.
وی بیان کرد: تقاضا داریم کارگروهی در استان باحضور دو نماینده لارستان و لامرد برای رفع مشکل آب این چهار بخش تشکیل شود و آنطور شنیده می شود که اگر تا اول آذرماه این مطالبه مهم پیگیری نشود متاسفانه از تامین اعتبار باز می ماند.
فاطمی در ادامه سخنانش از نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس درخواست کرد علی‌رغم پیگیری موضوعات کلان شهرستان، توازن در پیگیری مشکلات روستاها و بخش‌ها رعایت شود تا مانع از مهاجرت مردم از روستاها به شهر گردد.
وی تصریح کرد: در روز اول حضور سید محسن علوی در بخش چاهورز از ایشان درخواست کردم اگر برای رفع مشکل مردم و کار آنها آمده اید، مردم آماده همکاری هستند و او سخت پیگیر مشکلات مردم شد تا اینکه چهره بخش تا حدودی متحول شد و از شما (سید موسوی موسوی) تقاضا داریم همراه با مردم در جهت حل مشکلات آنان حرکت کنید و حل مشکلات مردم را در اولویت خودتان قرار دهید.

همچنین سیدموسی موسوی طی سخنانی که حاکی از تایید ضمنی بخشی از گفته های فاطمی بود از وضعیت نابسامان اقتصادی کشور و افزایش لجام‌گسیخته قیمت ارز، خودرو، مسکن و کالاهای مورد نیاز مردم یاد کرد و به بیان برنامه عملکرد و همچنین تنگناهای خود برای تحقق مطالبات مردمی پرداخت.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.