• تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1403 - 5:00
  • کد خبر : 4543
  • چاپ خبر

حمایت تشکل‌های کارگری و بازنشستگی جنوب فارس از علیرضا محجوب برای تصدی وزارت کار

حمایت تشکل‌های کارگری و بازنشستگی جنوب فارس از علیرضا محجوب برای تصدی وزارت کار چهار تشکل کارگری و بازنشستگی در جنوب فارس، حمایت خود را از علیرضا محجوب برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت جدید اعلام کردند. به گزارش پایگاه خبری افق فارس، متن بیانیه اعلام حمایت از علیرضا محجوب جهت تصدی

حمایت تشکل‌های کارگری و بازنشستگی جنوب فارس از علیرضا محجوب برای تصدی وزارت کار

چهار تشکل کارگری و بازنشستگی در جنوب فارس، حمایت خود را از علیرضا محجوب برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت جدید اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، متن بیانیه اعلام حمایت از علیرضا محجوب جهت تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت چهاردهم که به امضای خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر، کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی لامرد، انجمن کارگران ساختمانی لامرد و حومه و اتحادیه زنان کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر رسید و یک نسخه آن به پایگاه خبری افق فارس ارسال شد، به شرح زیر است:

اعضای محترم و معزز کارگروه گزینش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت چهاردهم

با سلام و احترام؛

بی‌شک پیرو تأکید رئیس محترم جمهور منتخب جناب اقای دکتر پزشکیان مبنی بر پیشنهاد گزینه ای برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از این رو معتقدیم که این وزارتخانه کلیدی با وظایف و فعالیت‌های گسترده و تحت پوشش داشتن نیمی بیش از جمعیت کشور، باید شخصیتی کارآمد، پاکدست و فسادستیز، مسلط بر قانون و برنامه‌های دولت چهاردهم، مردمدار، آشنا و آگاه‌ به دغدغه‌های کارگران، کارفرمایان، تولیدکنندگان، تعاونگران و سایر قشرهای اجتماعی، سکاندار آن شود. امروز گزینه ای مناسب که در دفاع از ارزش‌های انقلاب و مقابله با توطئه های دشمنان کشورمان، پیشگام بوده است و بدون ورود حتی یک روز به مباحث حاشیه ای و بدون دامن زدن به آن، در کنار طبقه کارگری و کارفرمایی زیسته و از مشکلات آنان در ادوار مجلس شورای اسلامی سخن گفته است، همواره همراه با دولت‌ها به آنان در رفع مشکلات بویژه در تنظیم روابط کارگری – کارفرمایی‌‌‌؛ راهکارهای قانونی و راهگشا در پیشبرد اهداف و سیاستهای نظام و دولت‌ها ارائه داده است. علیرضا محجوب‌‌ می باشد؛ چهره‌ای نام آشنا که اعتماد مردم به تداوم حضورش در چند دوره مجلس شورای اسلامی و با تجارب موثر تقنین در زمینه‌های مختلف که با مسائل ریز و درشت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تسلط کامل داشته و دارای برنامه همسو با سیاست‌های دولت چهاردهم می باشد. شخصیتی مرمدار و فسادستیز که در صراحت دفاع از حقوق مستضعفان، علاوه بر اینکه همه‌ی اقشار با روحیات و اخلاق وفاداریش به مردم آگاهند، همچنین همکاری اش در کنار رئیس جمهور منتخب، دکتر پزشکیان او را به طور کامل بهتر از همه‌ی ما می شناسد.

محجوب از اساتید بنام و مجرب در حوزه قانون کار و دارای تألیف متعدد تخصصی در حوزه کار و تأمین اجتماعی که تمام عمر خویش را وقف رفع مشکلات مردم بویژه طبقه کارگر و کارفرما کرده است. او با حضور فعالانه و تشکیلاتی خود در انجمن های صنفی، کانون‌ها و تشکلات صنفی، ارتباطش را با تعاونگران، کارفرمایان، کارگران و صنعتگران و اقشار اجتماعی و مستضعف حفظ کرده است و در مسیر خدمت به مردم، سوابق و کارنامه درخشانی دارد که ما نمایندگان کارگری و کارفرمایی شهرستان‌های لامرد و مهر در جنوب استان فارس با علم و آگاهی به سوابق و کارنامه این نخبه همیشه در صحنه خدمت به مردم، را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی و اعلام حمایت می‌کنیم . امید که با انتخاب ایشان و معرفی به مجلس، خواسته بحق جامعه تحت پوشش این وزارتخانه عملی و برای نخستین بار شخصیتی متخصص و آگاه را انتخاب کنیم که می تواند منشأ خیر باشد.

خبرنگار: طیبه عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.