• تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1399 - 19:24
  • کد خبر : 432
  • چاپ خبر

پرواز دبی- لامرد – دبی برقرار شد

مسیر پروازی دبی-لامرد-دبی در فرودگاه بین‌المللی شهدای لامرد برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از خبرگزاری ایلنا، «سهراب عزیزی» مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد با اعلام این خبر در آیین واتر سالوت (خوش آمدگویی) این خط پروازی، گفت: شرکت هواپیمایی ایران ایر، پرواز مسیر دبی- لامرد- دبی را انجام می دهد.

به گفته وی، برنامه پرواز دبی-لامرد در روزهای یکشنبه تعیین شده که هواپیمای ATR در ساعت ۱۰:۵۵ صبح در فرودگاه لامرد به زمین می‌نشیند و ساعت ۱۲:۲۵ لامرد را به مقصد دبی ترک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این نخستین پرواز خارجی از فرودگاه لامرد است که در سال جاری انجام می‌شود و ان شاالله در آینده شاهد افزایش پروازهای داخلی و خارجی در این فرودگاه باشیم.

در ادامه آیین افتتاح این مسیر پروازی، «حسین شبانی‌نژاد» فرماندار لامرد با ابراز خرسندی از برقراری مسیرهای پروازی در فرودگاه لامرد گفت: باتوجه به راه اندازی ترمینال جدید فرودگاه لامرد باید آژانس های هواپیمایی و صنایع مستقر در این منطقه همکاری کنند تا این پروازها تثبیت شود.

همچنین با حضور سید حمیدرضا رضوی مدیر کل هواپیمایی ایران ایر استان فارس نیز دفتر هواپیمایی مربوط به شرکت هواپیمایی هما در فرودگاه لامرد افتتاح شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.