• تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 - 17:30
  • کد خبر : 3694
  • چاپ خبر

آزادسازی ۲۲ زندانی غیر عمد / برگزاری ۳۰۰ برنامه در هفته بسیج امسال

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در نشست خبری از برگزاری ۳۰۰ برنامه شاخص و مهم از جمله ۱۵ یادواره شهدا و سایر برنامه های فرهنگی و جهادی و رزمایشی در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری افق فارس، “سرهنگ سید محمود جعفری” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در آستانه هفته بسیج، در جمع خبرنگاران گفت: این انقلاب پشتوانه اش مردم هستند و بسیجیان با بصیرت تر در صحنه ها حضور دارند و ما باور داریم که بسیج و بسیجیان در عرصه هستند و این نظام با صلابت به کار خودش ادامه خواهد داد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و تشریح برنامه های هفته بسیج امسال، اظهار کرد: ٣٣٠ برنامه در هفته بسیج در دستور کار است و فراز جدیدی از جهاد خدمت در مجموعه بسیج با شعار بسیج خدمتگزار ملت ایران، آغاز می شود.

به گفته سرهنگ جعفری، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ به مدت ۱۰ روز از ۲۸ ابان با حضور ۳۵ گروه جهادی، اجرا می شود که در همین راستا، ۱۷۰ گروه جهادی ثبت شده در شهرستان داریم.

وی افزود: در راستای طرح کرامت در مناطق محروم،  زمین چمن کمالی با اعتبار یک میلیارد تومان و با همکاری بنیاد برکت و قرارگاه محرومیت زدایی و شورا و دهیاری، افتتاح می شود.

فرمانده سپاه لامرد، استقرار تیم تخصصی درمان پزشکی و ویزیت رایگان در بخش خیرگو و اجرای برنامه نذر خون، برگزاری میز خدمت باحضور مدیران بسیجی، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در بخش چاهورز، برگزاری کارگاه برگشت به زندگی و افتتاح یک واحد مسکونی محرومین به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته بسیج امسال اعلام کرد.

سرهنگ جعفری اضافه کرد: در یکسال گذشته ۱۳۷واحد مسکونی به همت گروه های جهادی بسیج به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان با جذب کمک های خیرین بازسازی و مرمت شد. ۱۵ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد در حال ساخت است و از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار بوده که سه واحد از ان تکمیل شده است.

عضو شورای تامین لامرد بیان کرد: حماسه شکوه و اقتدار بسیجیان در روز ۴ اذر با حضور سخنران کشوری برگزار می شود و ۱۵ یادواره شهدا در هفته بسیج برنامه ریزی شده که یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای گلزار کهوردان لامرد از جمله یادواره ها خواهد بود.

وی اعلام کرد:  در یکسال گذشته گروه جهادی احرار ۲۲نفر از ‌زندانیان غیرعمد به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان را آزاد کرده اند.

سرهنگ جعغری در بخش دیگری از سخنانش، گفت: ۲۵۰۰ بسته لوازم التحریر دانش آموزی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان توزیع شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.