• تاریخ انتشار : جمعه 6 آبان 1401 - 14:08
  • کد خبر : 3683
  • چاپ خبر

پیام وزیر اطلاعات دولت دوازدهم در پی شهادت هموطنان در شاهچراغ(ع)

وزیر اطلاعات دولت‌ پیشین و عضو مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت هموطنان در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) و ابراز همدردی با خانواده آنها، از مسئولان خواست تا ضمن شناسایی همه عوامل این اقدام شیطانی، آنان را به سزای جنایت ضد بشریتشان برسانند.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از خبرنگار ایلنا،  متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی به شرح زیر است:

فِی بُیُوتٍ أَذِنَ اللَّهُ أَنْ تُرْفَعَ وَیُذْکَرَ فِیهَا اسْمُهُ یُسَبِّحُ لَهُ فِیهَا بِالْغُدُوِّ وَالْآصَالِ

بار دیگر دستان پلید استکبار از آستین مزدوران خبیسش خارج شد و زائران حرم عبد صالح خدا حضرت احمد بن موسی علیه السلام را در هنگام اقامه نماز در حریم امن الهی به خاک و خون کشیدند.

به شهادت رسیدن جمعی از زائران سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در شیراز را محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی، مردم شریف استان فارس و خانواده‌های معظم داغدارشان تسلیت عرض می‌نمایم.

بی شک آمران و عاملان این جنایت پلید به سزای اعمال خود خواهند رسید و انتظار این است که مسئولان امر ضمن شناسایی همه عوامل این اقدام شیطانی، آنان را به سزای جنایت ضد بشریتشان برسانند.

این جنایت هولناک نقض بدیهی‌ترین باور همه‌ی ملت‌های دنیاست که برای عبادتگاه ها و اماکن مذهبی حرمت ویژه قائل شده و تعرض به آنها را محکوم می‌دانند.

این اقدام تروریستی نشانگر عدم پایبندی جانیان این جنایت به بدیهی‌ترین باور انسانی است که جامعه مقابله قاطعانه را به حق خواستار می‌باشد که ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک نه چندان دور شاهد این انتقام الهی خواهیم بود.  «وَ اللّهُ عَزِیزٌ ذو انْتِقام»

یقینا با درایت و هوشیاری مردم شریف ایران اسلامی و علمای اسلام، دسیسه‌های استکبار برای ایجاد اختلاف میان امت اسلامی نقش برآب خواهد شد و نه تنها به این آرزو دست نخواهند یافت که این جنایات موجبات همگرایی، وحدت و همدلی مذاهب اسلامی را فراهم خواهد کرد.

در پایان برای شهدای مظلوم این جنایت، علو درجات و حشر با شهدای کربلا و برای مصدومان و مجروحان این اقدام تروریستی؛ شفای عاجل و صحت کامل از درگاه خداوند متعال خواستارم.

IMG-20221027-WA0011

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.