• تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 23:29
  • کد خبر : 3578
  • چاپ خبر

بانک قرض الحسنه مهر ایران با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تفاهم‌نامه امضا کرد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف گسترش حمایت خود از جامعه روستایی و عشایر کشور، با «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور» تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «دکتر سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: جامعه هدف این تفاهم نامه، ۳۰ میلیون ایرانی و شهر‌های زیر جمعیت ۲۰هزار نفر است.
وی اظهار داشت: روزانه بیش از ۹هزار نفر وارد بانک قرض الحسنه می‌شوند و با این تفاهم نامه و استقبال از صندوق می‌توانیم وام‌های قرض الحسنه را در دورترین نقاط کشور جاری کنیم.
همچنین «بیت الله برقراری» مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر عنوان کرد: برای گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه نیاز است هم‌افزایی کنیم. حدود ۲ و نیم میلیون نفر عضو صندوق هستند و تلاش داریم یک میلیون بیمه شده جدید جذب کنیم.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما با نگاه تحولی دولت سیزدهم، با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت‌وگو کردیم که نتیجه آن، انعقاد تفاهم نامه بود که از چند جهت دارای اهمیت است؛ اولین اهمیت، هم افزایی برای ترویج قرض الحسنه است. ما ۱۸۰۰ کارگزار در کل کشور برای ارتباط با مردم داریم و باید آن‌ها را تقویت کنیم. همچنین منابعی در اختیار داریم که می‌توان بخش قابل توجهی از آن را به صندوق آورد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.