• تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1401 - 7:12
  • کد خبر : 3104
  • چاپ خبر

ارائه بیش از ۱۳ خدمت شاخص به مردم روستای کشکو

مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد با برشمردن تحقق برخی از مسئولیت‌های کارخانه متبوعش در بخش اشکنان، از ارائه بیش از ۱۳ خدمت شاخص به مردم روستای کشکو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از روابط عمومی سیمان لامرد، «ابراهیم غلامزاده» گفت: ساخت منبع آب بتنی باحجم ۸۵مترمکعب، ساخت پایگاه مقاومت بسیج، ترمیم وساخت پل جهت رودخانه فصلی، انجام طرح آبخیزداری جهت جلوگیری ازهدر رفت روان آبها درضلع شمالی روستا که موجب تقویت چشمگیر چاهای روستا نیز شده است، کمک جهت سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان کشکو به مدارس بخش اشکنان، تعریض و آسفالت راه روستایی کشکو، خرید آب شیرین مصرفی کارخانه از آب شیرین کن روستا جهت حمایت از اهالی در حالی که کارخانه خود توانایی خرید ابشیرین کن مستقل برای کارخانه را داشته و دارد، بکارگیری و استفاده از پیمانکاران بومی روستا، استفاده از ماشین آلات کارخانه جهت جلوگیری از سیل و کارهای عمرانی، استفاده از امبولانس کارخانه در موارد اضطراری، بهره گیری از ماشین اتش نشانی شرکت در حوادث، کمک به ایجاد فضای سبز در روستا و نواحی پیرامون، بکارگیری نیروهای مستعد از خدماتی، مهندسی، فضای سبز، پرسنل اداری، ایمنی و تولیدی از روستا، که همه اینها تنها بخشی از خدماتی است که سیمان لامرد با افتخار در این سالها برای مردم بزرگوار روستای کشکو از توابع بخش اشکنان شهرستان لامرد انجام داده است.

غلامزاده گفت: اب مصرفی ما در کارخانه سیمان لامرد سالانه یک میلیون متر مکعب است که با ایجاد سد و طرح ابخیزداری توانسته ایم ۱۰ برابر آن را تزریق و جبران کنیم که این خود کار بزرگی برای تقویت سفره های زیرزمینی و جلوگیری از خشک شدن چاه های آب منطقه است.

مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد گفت:در خصوص فعالیتهای عمرانی در حالی که اماده سازی زیرساختها، راه، اب، برق و گاز برای صنایع،وظیفه ذاتی دولتهاست اما این کارخانه جهت رفاه بیشتر ساکنان روستای کشکو اقدام به انجام برخی از این امورات کرده است تا جایی که روستای کشکو، اولین روستایی بود که در شهرستان لامرد از نعمت گازدار بهره مند شد.
در این نشست حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان نیز گفت: کارخانه سیمان لامرد در منطقه یک فرصت ویژه است و بخش خصوصی با مشکلات مختلفی در تولید مواجه هستند و صنایع با مشکلات مختلفی مواجه هستند که سزاوار است مردم و مسولان حمایت همه جانبه داشته باشند.

در ادامه امین علی مرادپور بخشدار اشکنان نیز گفت:شهرستان لامرد با استقرار صنایع بزرگ به سمت صنعتی شدن می رود و باید پذیرفت که هیچ صنعتی بدون الایندگی و مشکلات نیست، اما در هر کاری سود و ضررها را باید محاسبه کرد و متوجه شد که صنعت در کنار عواض کمی که دارند، موجب برکات زیادی نظیر رفع بیکاری می‌شود و رشد و توسعه را فراهم میکند.

مرادپور گفت:همیاری و همراهی مردم و‌مسوولان محلی با این مجموعه صنعتی یکی از نیازهای اساسی منطقه ای است و ما برای ایجاد اشتغال و توسعه در کنار مردم و کارآفرینان عرصه صنعت هستیم.

در این جلسه همچنین اعضای شورای اسلامی روستا ،دهیاران و جمعی از معتمدین نیز حضور داشتند که درخواست‌های مردم روستای کشکو بررسی شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.