• تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 5:32
  • کد خبر : 2975
  • چاپ خبر

بررسی فراخوان مردمی گزینش لقب برای شهرستان در شورای فرهنگ عمومی لامرد

فراخوان مردمی گزینش لقب برای شهرستان در شورای فرهنگ عمومی لامرد بررسی شد.


به گزارش افق فارس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد، سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان به ریاست حجت‌الاسلام شیخ علی حسین‌زاده، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی لامرد در زمینه اولویت‌بندی زمینه‌های کارکردی شورای فرهنگ عمومی و گزینش لقبی برای شهرستان لامرد با نگاهی به توانمندی‌ها و داشته‌های شهرستان، در سالن شهید جنگاور فرمانداری لامرد برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده، رئیس شورای فرهنگ عمومی لامرد در این نشست گفت: کارکرد شورای فرهنگ عمومی، سیاستگذاری و بررسی فعالیت‌های فرهنگی شهرستان است.
وی افزود: همه باید تلاش کنیم که معضلات در جامعه رخ ندهد؛ معضلات مانند یک بیماری است که باید پیشگیری مقدم بر درمان است.
امام جمعه لامرد ادامه داد: مبنای برنامه‌ریزی در شورا باید گزارش‌های دستگاه‌ها درباره مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان باشد.
اسماعیل رستگار، فرماندار شهرستان لامرد نیز اولویت‌بندی موضوعات در شورای فرهنگ عمومی را مهم ارزیابی کرد و گفت: فرهنگ‌سازی را نخست باید از خود آغاز کنیم. ترویج فرهنگ نماز، برگزاری نماز جماعت در دستگاه‌ها و نهادها، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به خواسته‌های حق مردم از بهترین معروف‌هایی است که همه باید در انجام آن بکوشند.
محمد هنرپیشه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان هم با گرامی‌داشت ایام فاطمیه با پاسداشت تلاش‌های برگزارکنندگان آیین فاطمی با سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر رفیعی، حضور پرشور مردم در مراسم فاطمیه را نشان از دلدادگی مردم ولایمتدار شهرستان به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت دانست.
برگزاری مسابقه بهترین لقب برای لامرد با توجه به پیشینه و داشته‌های شهرستان، تدوین برنامه‌ها و تبیین زمینه‌های کلی اولویت‌بندی موضوعات و بهره‌گیری از کارشناسان خبره زمینه‌های گوناگون در راستای بالندگی و پیشرفت فرهنگ نوجوانان و جوانان از مصوبات این نشست بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.