• تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 4:08
  • کد خبر : 2914
  • چاپ خبر

منطقه لامرد پتانسیل های لازم برای توسعه صنعت پتروشیمی را دارد

مدیر برنامه ریز ی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی از چندین پیشنهاد سرمایه گذاری برای توسعه صنعت پتروشیمی در منطقه انرژی بر لامرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از نیپنا؛ حسن عباس زاده مدیر برنامه ریز ی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه بازدید علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از صنایع و طرح های توسعه ای در منطقه لامرد و مهر، اظهارکرد: به دلیل کمبود زمین در منطقه عسلویه و محدودیت های موجود در این زمینه ، مناطق انرژی بر پارسیان و نیز لامرد می توانند با توجه به پتانسیل های موجود با کسب مجوز های لازم میزبان طرح های توسعه ای پتروشیمی باشند.

وی افزود: پتانسیل های موجود در منطقه لامرد و مهر در حال بررسی است و در بازدید امروز مهندس نیکزاد طرح انتقال آب از خلیج فارس به این منطقه که بخشی برای صنعت و نیز آب شرب استفاده خواهد شد مورد تاکید قرار گرفت.

عباس زاده ادامه داد: از نظر توسعه صنعت پتروشیمی چندین طرح در حال بررسی است که یکی از این طرح ها، طرح بوتان است که در راستای تکمیل زنجیره ارزش این محصول است.

وی با بیان این که در جلسه با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  طرح های توسعه ای  صنعت  در این منطقه بررسی خواهد شد.

به گفته مدیربرنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، یکی از طرح های  پتروشیمی در حال نهایی شدن و کسب مجوزهای لازم است که پس از اطمینان از تخصیص پایدار خوراک، موافقت اصولی آن نیز صادر خواهد شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.