• تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 9:30
  • کد خبر : 2871
  • چاپ خبر

انتصابات جدید در دولت سیزدهم

رئیس جمهور در احکامی جدید، معاونان خود را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی؛ دکتر “میثم لطیفی” را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، دکتر “سید صولت مرتضوی” را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور، دکتر “فرهاد رهبر” را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور، دکتر “عادل آذر” را به سمت مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی منصوب کرد.

همچنین هیئت دولت در جلسه روز یکشنبه (۱۴ شهریور) به صادق خلیلیان به سمت استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد دادند.

خلیلیان دارای مدرک کارشناسی خاکشناسی از دانشگاه شهید چمران اهواز و همچنین کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی و دکترای اقتصاد منابع طبیعی از دانشگاه تربیت مدرس است.

از سوابق مدیریتی و اجرایی آقای خلیلیان می توان به معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و عضو شورای بیمه مرکزی کشور به عنوان نماینده این وزارتخانه در دولت نهم و نیز وزیر جهاد کشاورزی و عضو شورای پول و اعتبار در دولت دهم اشاره کرد.

سوابق دیگر شخصیت های اخیر منصوب شده در دولت سیزدهم به شرح زیر است:

دکتر لطیفی متولد سال ۱۳۵۷در همدان و دانش آموخته دکترای تخصصی مدیریت منابع انسانی است که عضویت هیات علمی دانشگاه، ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) و عضویت در شورای نخبگان بنیاد ملی نخبگان را در کارنامه علمی و مدیریتی خود دارد.

دکتر مرتضوی متولد ۱۳۴۰ و دانش آموخته دکترای حقوق عمومی است که معاونت بنیاد مستضعفان، معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار خراسان جنوبی و شهردار مشهد از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی است.

دکتر رهبر متولد ۱۳۳۸ سمنان و دانش آموخته دکترای اقتصاد نظری است که ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ریاست دانشگاه تهران را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

عادل آذر  متولد ۱۳۴۵ دهلران، دانش آموخته دکترای مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه است که نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.