• تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 - 10:18
  • کد خبر : 2859
  • چاپ خبر

هیاهو برای هیچ!

به نظر می رسد گزیدگان از شفاف سازی دوره مدیریت فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران سوراخ دعا را گم کرده اند و با توهم اینکه ،کارها و اقدامات خلاف قانون، دزدی و اختلاس های آنها به بوته فراموشی سپرده شده است، در آستانه تشکیل دولت سیزدهم مبادرت به لجن پراکنی و صدور شبنامه های متعددی علیه مدیریت انقلابی و جهادی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاران وی می کنند.

در این مطلب مطلب وارده به این رسانه، برای تنویر افکار عمومی و به ویژه جامعه ایثارگری ذکر موارد زیر مفید به فایده است:
۱-انباشت مشکلات و مطالبات محقق نشده در دوره‌های قبلی به حدی است که تلاش‌های شبانه‌روزی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران و دست اندرکاران امر با توجه به برخی از تنگناها و محدودیت‌های منابع، خدمات ارایه شده با وجود تنوع و گستردگی، رافع نیاز و در شان این جامعه بزرگ و دارای شان و منزلت رفیع نیست که همواره این نکته مورد اذعان مهندس اوحدی بوده است.
۲-مهندس اوحدی تنها مدیر بنیاد شهیدی است که رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در حکم نماینده خویش در بنیاد شهید بر ضرورت تعامل با مدیر بنیاد تصریح داشته و این موضوع حاکی از میزان اعتماد بالای حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای به این مدیر آزاده و سرافراز و پاک‌دست می‌باشد.
۳-وفق اطلاعات موثق جناب آقای مهندس اوحدی تنها مدیر فرهنگی از دولت بوده است که در نشستهای حاکمیتی با دعوت رسمی حضور داشته و این واقعیت نیز نشانگر تعامل مطلوب بین ارکان حاکمیت با این خدمتگزار صدیق می‌باشد.
۴-اقدام قاطع و انقلابی مدیریت بنیاد شهید برای نظارت دقیق و گماشتن افراد پاکدست در شرکتهای اقتصادی تابعه به مثابه دست کردن به لانه زنبورها بوده است که در این زمینه بدون هر گونه مماشات و در حوزه مسئولیت اقدامات اساسی صورت گرفته و درخواست جامعه ایثارگری استمرار این روند و فاش و برملا شدن دلایل برکناری ها است.
۵-بسیاری از سمت هایی که مهندس اوحدی تصدی آن را عهده دار بوده و هستند، ماذون به اجازه و تایید مستقیم و یا مع الواسطه مقام عظمای ولایت بوده که این مساله نیز از افتخارات این خادم شهدا محسوب می‌شود.
۶-به آمرین شبنامه نویسی‌ها اعلام می‌‍کنیم که انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که با حمایت همه جانبه از مدیران ارزشی و جهادی مانند مهندس اوحدی، برخی موانع موجود در مسیر پاکسازی کامل و غربال کردن بنیاد شهید و امور ایثارگران را زدوده و در راستای خواسته‌های بحق ملت انقلابی و مومن برای خشکانیدن کامل منافذ و ریشه های مفسده انگیز اعم از اقتصادی و اخلاقی همراهی بیشتری داشته باشند.
۷-مدیریت مطلوب برخی تجمعات اعتراضی جامعه ایثارگری که مطمع ضد انقلاب و برخی نفوذی ها و یا فاسدین اخراجی بود در شمار مهم ترین دستاوردهای مهندس اوحدی در التهابات اخیر به شمار می آید.
۸- برغم خدمات درخشان و ارتباط عمیق و صمیمی مهندس اوحدی با هدف ارتقای سطح خدمات و تکریم جامعه ایثارگری بدیهی است مطالبات بحق جامعه ایثارگری باید بیش از پیش در دستور کار دولت و مدیران بنیاد شهید باشد اما این به منزله چک سفید امضا به منظور تنش‌آفرینی و مانع تراشی در مسیر خدمت رسانی به این جامعه نیست و ما هرگز اجازه بحران آفرینی به شمار محدودی فرصت‌طلب نخواهیم داد.
۹- تعامل مطلوب مهندس اوحدی با نماینده معزز رهبری در بنیاد شهید بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیش از چهار دهه فعالیت این نهاد مسبوق به سابقه نیست‌.
۱۰-جامعه ایثارگری با درک صحیح از شرایط فعلی، همدوش با دولت ارزشی و انقلابی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عبور از بحران‌های اقتصادی موجود از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد و توطئه خناسان برای یارگیری از این قشر شریف ره بجایی نخواهد برد.
۱۱- ثبات مدیریت و تحقق برنامه‌های راهبردی در بنیاد شهید از مواردی است که شرایط را برای بهبود روند خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و همه شیفتگان نظام مقدس اسلامی مهیا می‌کند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.