• تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 7:17
  • کد خبر : 2806
  • چاپ خبر

تولید مستند راویان دشت خون در لامرد آغاز شد

مرحله تولید مجموعه مستندبازسازی «راویان دشت خون» در آستانه فرارسیدن محرم ماه سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در شهرستان لامرد در جنوب استان فارس آغاز شد.

سیدابوالحسن عمرانی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان این مجموعه گفت: مجموعه راویان دشت خون، حاوی روایت بخش های مختلفی از رویداد واقعه کربلا و از زبان افرادی است که در صحرای کربلا حضور داشته و شاهد حماسه و تراژدی عاشورا بوده اند.
این مدرس دانشگاه و فیلمساز با بیان این مطلب که بازسازی تاریخی عصر معصومان علیهم السلام به ویژه واقعه کربلا که دارای ظرفیت بالقوه نمایشی است، جذابیت‌های فراوانی برای مخاطب رسانه تصویری دارد، افزود: در این مجموعه، برنامه‌های کوتاه نمایشی در موضوع یاد شده طراحی شده که در ایام سوگواری سالارشهیدان از شبکه‌های صداوسیما به سمع و نظر مخاطب می‌رسد.

وی تأکید کرد: با توجه به گسترش بیماری کووید ۱۹ در این ایام در مناطق جنوب فارس و ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، سناریوی قسمت‌های فعلی را به گونه‌ای بازنویسی کردیم که به حداقل افراد در صحنه ضبط برنامه نیاز باشد و در آن، تعدادی از هنرمندان و دست اندرکاران ستاد مراسم عاشورا و مرکز فرهنگی الغدیر محله بنی هاشم شهرستان لامرد، ایفای نقش کرده اند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.