• تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 - 5:46
  • کد خبر : 2718
  • چاپ خبر

تفاهم نامه همکاری میان «مرکز آموزش عالی لامرد» و «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لامرد» امضا شد

طی آئینی، تفاهم نامه همکاری میان «مرکز آموزش عالی لامرد» و «اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لامرد» به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، این تفاهم نامه با محوریت گسترش همکاری‌های پژوهشی و علمی، برگزاری جشنواره ها، دوره های آموزشی، وبینارها در زمینه شناساندن و تبیین ظرفیت های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لامرد به امضا «بلاغت» رئیس مرکز آموزش عالی لامرد و «رئیسی» رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لامرد رسید.

بلاغت با تاکید بر این که ماموریت دانشگاه های نسل چهارم علاوه بر آموزش مباحث علمی، انتقال فرهنگ و در مراحل بعد نقد و توسعه ی آن است، افزود: وظیفه ی دانشگاه ها ورود به مسایل فرهنگی- اجتماعی و همکاری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و نیز شناساندن ظرفیت ها و میراث مغفول مانده فرهنگی و اجتماعی است.
رییسی در جریان امضا این تفاهم نامه اظهار کرد: این اولین دیدار و همکاری یکی از مراکز آموزشی با اداره میراث فرهنگی در زمان تصدی اینجانب است. وی اضافه کرد: در حوزه میراث فرهنگی حدود ۷۰ اثر ثبتی در منطقه لامرد وجود دارد که شباهت های این آثار در نقاط مختلف با فاصله ی بسیار، نشان از شباهت های فرهنگی در کل منطقه ی لامرد و مهر دارد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.