• تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 7:34
  • کد خبر : 2481
  • چاپ خبر

جامعه روابط عمومی نقش کلیدی در رفع موانع پیش‌رو سازمان دارند

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در آغاز روز هفته روابط عمومی و ارتباطات، این روز را به تلاشگران و فعالان این عرصه تبریک گفت.


متن پیام مهندس احسان انصاری به شرح زیر است:
«جامعه روابط عمومی و فعالان عرصه ارتباطات نقش کلیدی در ارتقای برنامه‌های سازمانی و رفع موانع پیش‌رو هر سازمان داشته و دارند. مهم‌ترین رکنی که می‌تواند زمینه رشد و ارتقای همه جانبه سازمان را فراهم کند، از این رو مدیران موفق می‌کوشند تا با به کارگیری و استخدام روابط عمومی‌های حرفه‌ای، کارآیی و بهره‌وری سازمان را افزایش دهند. پیشرفت‌ها و دستیابی به موفقیت‌ها بدون توجه به جامعه مخاطبان و ذینفعان و کارکنان، امکان‌پذیر نیست و اتلاف وقت است و این پیوند و هماهنگی میان ارکان درون و برون سازمان برعهده روابط عمومی گذاشته شده است. در دوره کنونی با گسترش جامعه ارتباطی و ظهور ابزارهای پیشرفته و فناوری‌های نو در عرصه ارتباطات، سبب شده تا کارگزاران و دست اندرکاران به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کنند. بر این باورم که روابط عمومی سازمان با شناخت مخاطبان، برنامه‌ریزی، کسب مهارت و تجربه و ارتقای دانش ارتباطی، خلق ایده‌های نو و به روزرسانی ساختار ارتباطی و مهم تر از همه ی مباحث باید آمادگی کامل در خنثی سازی بحران‌ها داشته باشد.
اجرای دقیق و کامل وظایف گسترده در حوزه روابط عمومی، این شغل را در ردیف شغل های سخت و پراسترس قرار داده است که ضروری است متولیان امر توجه کاملی به این حرفه داشته باشند.
در سالی که به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است، وظایف و دامنه فعالیت روابط عمومی‌های بخش صنعتی گسترده‌تر شده است که اینجانب با اعتقاد به نقش روابط عمومی در تحقق این شعار و باتوجه به ظرفیت بالقوه منطقه ویژه اقتصادی لامرد در ایجاد اشتغال و رونق تولید، از ایده‌ها و برنامه‌های روابط عمومی در زمینه پیوند مخاطبان، انعکاس فعالیتهای این کانون صنعتی بویژه شیوه‌های مناسب تبلیغاتی برای جذب سرمایه گذار استقبال کرده و حمایت لازم را خواهم داشت.
در پایان بیست و هفتم اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را گرامی می دارم و با اغتنام از این فرصت، از تمامی فعالان و زحمتکشان در روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و شرکتهای مستقر در این کانون صنعتی کمال تشکر و قدردانی دارم و این روز را به آنان تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و شادکامی دارم.
پیروز و پاینده باشید
احسان انصاری
بیست و هفتم اردیبهشت یکهزار و چهارصد»
شایان ذکر است در آغاز هفته روابط عمومی نیز مهندس انصاری با اهدا لوح سپاس از فعالان روابط عمومی منطقه متبوعش تجلیل کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.