• تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 7:45
  • کد خبر : 2458
  • چاپ خبر

پیام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در پی درگذشت شادروان اکبر ترکان

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با صدور پیامی، درگذشت «اکبر ترکان» از پیشکسوتان و چهره‌های اثرگذار صنعت ایران را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس به به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، متن پیام مهندس احسان انصاری به شرح زیر است:


«انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت پیشکسوت و چهره اثرگذار در اعتلای صنعت کشورمان شادروان دکتر اکبر ترکان مایه تأسف و تأثر اینجانب و همکارانم شد.
خدمات ارزشمند این دولتمرد وارسته و خدمتگزار در عرصه‌های مختلف اشتغال‌زایی در نقاط مختلف کشور بویژه نقش موثر و ارزشمند او در تاسیس مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو) برگ زرینی است که نزد خداوند منان ماجور خواهد بود.
در کنار اقدامات گران‌قدر و اثرگذار این چهره پرآوازه و سازندگی در بخش صنعت و تولید، چشم انداز و برنامه مهمی برای ارتقای صنعت آلومینیوم کشور در منطقه ویژه اقتصادی لامرد ترسیم و مجدانه پیگیری کرد، اگر چه فقدان این مدیر مسئولیت‌شناس جامعه صنعتی کشور را از بهره‌مندی بیشتراز دانش و رهنمودهای وی محروم ساخت اما این مسیر توسط هزاران مدیر و صنعتگر باورمند به ایده‌های هوشمندانه وی با عزمی استوار در نوردیده می‌شود.
اینجانب به نیابت از هیئت مدیره و فعالان در منطقه راهبردی ویژه اقتصادی لامرد با کمال تأسف و تأثر، صمیمانه فقدان این تلاشگر حوزه تولید و صنعت را به خانواده محترم ایشان، مدیرعامل و هیئت مدیره مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و جامعه صنعت و معدن کشور تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و برای بازماندگان و دوستداران ایشان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.
احسان انصاری
بیست و ششم اردیبهشت یکهزار و چهارصد»

اکبر ترکان رئیس هیات مدیره شرکت آلومینیوم جنوب و دولتمرد پیشین بامداد امروز یکشنبه در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.
او مدت‌ها از بیماری دیابت و نارسایی‌های کلیوی رنج می‌برد و به همین علت، پس از چند روز بستری در بیمارستان در آستانه ۷۰ سالگی از دنیا رفت.
ترکان از ابتدای انقلاب در رده‌های بالای پست‌های مختلف دولتی نقش داشت.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.