• تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 15:21
  • کد خبر : 2194
  • چاپ خبر

“فدایی دولت” سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم شد

حمیدرضا مومنی در حکمی “فریدون فدایی دولت” را به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، در بخشی از این حکم خطاب به فریدون فدایی دولت آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آمده است: ایجاد هماهنگی و نظارت بر فعالیت ها و مسائل اقتصادی سازمان منطقه آزاد قشم به منظور رفع مشکلات موجود، بررسی منابع و امکانات اقتصادی و برقراری تعامل با دستگاه های ذی ربط جهت پیشبرد فعالیت های اقتصادی و نظارت بر انجام مطالعات اقتصادی در راستای شناسایی فرصت ها و ظرفیت ها؛ توانمندسازی حوزه اقتصادی در امر سرمایه گذاری، اشتغال، ساماندهی مبادلات و ایجاد رونق اقتصادی در منطقه، در امر توسعه پایدار از اهم وظایفی است که انتظار دارد در دستیابی آن تلاش و کوشش نمایید.
توفیق روز افزون را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

شایان ذکر است؛ حضور به عنوان مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مجری طرح صنایع انرژی بر لامرد و پارسیان، رییس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، مدیرعامل و نایب رییس شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی ایران بخشی از کارنامه اجرایی فریدون فدایی دولت است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.