• تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 4:59
  • کد خبر : 2064
  • چاپ خبر

توضیحات مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد درباره عرضه تولید سیمان در بازار داخلی

در پی کمبود سیمان در بازار داخلی بویژه در حوزه استانهای جنوبی کشور، ابراهیم غلامزاده مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد با انتشار مطلبی در اینستاگرام شخصی‌اش، علت کاهش سیمان در بازار را توضیح داد و از سرگیری تولید سیمان طی یک هفته گذشته در کارخانه متبوعش خبر داد و اعلام کرد از یک‌هفته گذشته تاکنون که گاز وصل و تولید به ظرفیت رسیده است، تمام تلاش برای تامین سیمان داخلی لامرد و مهر و پارسیان و بستک و بیرم و عسلویه و کیش انجام داده‌ایم و بازار به زودی به ثبات می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، توضیحات ابراهیم غلامزاده مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد درباره عرضه سیمان لامرد در بازار داخلی به شرح زیر است:

با عرض سلام و آرزوی سلامتی برای همه عزیزان، متاسفانه در پی قطع گاز کارخانجات سیمان در دوماه گذشته بازار سیمان با تلاطم مواجه شده است. هر چند قبل از رسیدن به این شرایط، پیش بینی این روزها می‌شد و مراتب در مصاحبه‌ها و جلسات و مکاتبات به مسئولان مربوطه اعلام می‌شد، اما به آن توجه نشد.

چند نکته لازم شد که با عزیزان به اشتراک بگذارم : 

۱- شرکت سیمان لامرد، سیمان را به قیمت مصوب می فروشد ( هر تن فله  حدودا ۲۴۰ هزار تومن و هر کیسه حدود ۱۷ هزار تومن) ولی به دست مصرف کننده دو تا سه برابر آن قیمت می رسد.

۲- عده ای درب کارخانه سوداگری و خرید و فروش حواله انجام می دادند و به بازار سیاه دامن می زدند که فعلا از کار آنها جلوگیری شده است. 

۳- متاسفانه با حرص بازار هزینه حمل هم افزایش داده اند که  نیازمند نظارت سازمان حمل و نقل است و ما در حد توان خود از افزایش کرایه در این شرایط جلوگیری کرده ایم. 

۴- شرکت در دی و بهمن ماه به علت قطع گاز شرایط صادرات نداشته و از یک‌هفته گذشته تاکنون که گاز وصل و تولید به ظرفیت رسیده است، تمام تلاش برای تامین سیمان داخلی لامرد و مهر و پارسیان و بستک و بیرم و عسلویه و کیش انجام داده ایم و بازار به زودی به ثبات می رسد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.