• تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 - 9:57
  • کد خبر : 1939
  • چاپ خبر

برنامه‌ریزی برای حضور یکی از وزرای دولت در لامرد/ مشارکت گسترده مردم در انتخابات سال آینده هدف مشترک ما است

فرماندار لامرد درجمع اعضای شورای اداری گفت: مشارکت گسترده مردم در پای صندوق رای سبب رشد و بالندگی نظام می شود و این آرمان و هدف مشترک همه ی ما است.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد صبح امروز در نشست شورای اداری در آستانه دهه فجر گفت: دهه فجر امسال حدود ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در لامرد کلنگ زنی و به بهره برداری می‌رسد.

وی با برشمردن تعدادی از این پروژه ها اضافه کرد: عمده این ‌پروژه‌ها مربوط به منابع طبیعی، دانشگاه دولتی، کمیته امداد و بهزیستی، جهاد کشاورزی، فرمانداری است که جزییات این پروژه ها به‌زودی اعلام می‌شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در لامرد گفت: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‎ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور محدود مسئولان و مردم برگزار می‌شود و به مناسبت دهه فجر، حضور یکی از وزرای دولت در شهرستان در دستور کار است.

وی ادامه داد: با همراهی مردم و مسئولان، شهرستان لامرد به نمونه و ویترین موفق از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است که این خدمات و دستاوردها را باید گزارش کرد.

فرماندار لامرد از رسانه‌ها درخواست کرد که اطلاع رسانی دستاوردهای نظام از جمله پیشرفت‌های صنعتی و زیرساختی لامرد را در اولویت قرار دهند.  

شبانی نژاد اظهار کرد: کارهای ابتدایی و اجرایی انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری در شهرستان آغاز شده است. از همه‌ی داوطلبان که این ظرفیت را در خودشان می بینند که خدمت بی‌منت در شهرستان داشته باشند، برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کنند تا شورای ششم، شورای مردمی و موفق باشد و دستاوردهای خوبی برای مردم شهرستان به همراه داشته باشد.

وی افزود: تلاش همه ی دستگاه‌های اجرایی باید در مسیر تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشد. مشارکت گسترده مردم در پای صندوق رای سبب رشد و بالندگی نظام می‌شود و این آرمان و هدف مشترک همه ی ما است.

شبانی نژاد از رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران شیوع کرونا تشکر کرد و خواستار تداوم این همکاریها شد.

او در بخشی از سخنانش، شتاب‌گیری حمل و نقل مواد اولیه و محصولات کارخانه آلومینیوم جنوب را نشان از پویایی صنعتی شهرستان لامرد دانست.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.