• تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آذر 1399 - 7:45
  • کد خبر : 1640
  • چاپ خبر

اجرای طرح شهید سلیمانی در لامرد/ توزیع بخاری و آبگرمکن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد با اشاره به اجرایی شدن طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان، از توزیع تعدادی آبگرمکن و بخاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لامرد در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح بزرگ شهید سلیمانی در این شهرستان گفت: این طرح با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و خانواده‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات فراوان اقتصادی مواجه شده اند؛ کلید خورده است و تا ۱۳ دی ماه، سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.

عباس توانا افزود: با مشارکت و همکاری مسجد امام حسین علیه السلام کشور کویت در طرح شهید سلیمانی و به همت خیر ارجمند ام عادل یکصد عدد بخاری برقی و ۵ عدد آب گرم کن با هزینه ۵۰۰ میلیون ریال تهیه شده است که در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد با بیان اینکه وسایل گرمایشی تهیه شده توسط این خیر نیک اندیش درمیان نیازمندان توزیع می‌شود، عنوان کرد: بر اساس نظر بانی خیر و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد این وسایل به خانواده‌های نیازمند به ویژه زوج‌های جوان بی بضاعت در منطقه اشکنان و بشاگرد اهدا می‌شود.

توانا تاکید کرد: پیش از این و در فصل تابستان نیز با مشارکت این خیر ایرانی‌الاصل تعداد ۲۵ عدد آبسردکن با هزینه ۷۵۰ میلیون ریال تهیه شده بود که با توجه به وضعیت آب و هوایی گرم شهرستان لامرد و مشکلات تامین آب شیرین، در اختیار خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار شهرستان قرار داده شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.