• تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مهر 1399 - 12:39
  • کد خبر : 1258
  • چاپ خبر

پویایی رسانه‌‎ها سبب رشد و توسعه شهرستان لامرد می‌شود/ مطالبات کارگران را پیگیری می‌کنم

حجت الاسلام سعادت پور در جریان دیدار با خبرنگاران لامرد از مردم شهرستان خواست تا به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا همکاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، حجت الاسلام  و المسلمین سعادت پور دادستان عمومی و انقلاب لامرد ظهر امروز در دیدار صمیمی با جمعی از رسانه های محلی گفت: در چارچوب قانون با رسانه‌ها تعامل و ارتباط خواهم داشت و بر این باورم که پویایی رسانه‌ها سبب رشد و توسعه شهرستان لامرد می شود.

وی افزود: ظرفیت قانونی درخصوص رسانه هایی که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد هستند، وجود دارد که در چارچوب قانون مطبوعات و در حضور هیات منصفه از خود دفاع کنند.

دادستان عمومی و انقلاب لامرد از رسانه ها درخواست کرد که طرح نقد سازنده همراه با رعایت اصول اخلاقی و در چارچوب قانون باشد تا هم موثر واقع شود و هم رسانه در محاکم قضایی محکوم نشود.

حجت الاسلام سعادت پور ضمن تشکر از مردم لامرد در همکاری با ستاد کرونا گفت: از شهروندان عزیز تقاضا دارم که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همانند ماههای گذشته همکاری کنند و مصوبات ستاد کرونا و شورای تامین که در شهرستان اعلام می شود را جدی بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه مطالبات کارگران را پیگیری می‌کنم، بیان کرد: درخصوص مطالبات کارگران شهرداری لامرد نیز با شهردار و پیمانکار صحبت کردم و نماینده کارگران حضور پیدا نکرد و در تماس اینجانب نیز ایشان گفتند که مشکلی نداریم.

حجت الاسلام سعادت پور درباره اطلاع رسانی برخی پرونده ها و جرائم در رسانه ها، گفت: علت عدم اطلاع رسانی برخی جرائم و پرونده‌های قضایی نیز منع قانونی می باشد چرا که باید روند قضایی و پلیسی طی شود و در مواردی که صلاح ببینیم را به رسانه ها اعلام می کنیم که منتشر شود.

وی پیرو درخواست رسانه ها درخصوص برگزاری دیدار عمومی با مردم و بررسی مشکلات آنان گفت: از بدو ورودم به حوزه دادستانی لامرد تلاش کردم که تمامی ارباب رجوع ها را ملاقات کنم و این را وظیفه خودم می دانم.

در این نشست که در محل ساختمان دادگستری لامرد برگزار شد نیز خبرنگاران به طرح موضوعات مختلفی از مشکلات مردم پرداختند و قرار شد تا این دیدارها و نشست ها ادامه یابد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.