• تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 - 10:23
  • کد خبر : 1186
  • چاپ خبر

رهایی دو زندانی جرائم غیر عمد توسط بسیجیان لامرد

دو زندانی دیگر با جرائم غیر عمد در لامرد از بند زندان رهایی یافتند.

سید محمود جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لامرد، گفت: به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان (ع)، با همکاری مشترک حوزه مقاومت بسیج شهری لامرد و گروه جهادی آتش به اختیار و مساعدت خیرین محترم، دو زندانی دیگر با جرائم غیر عمد در لامرد از بند زندان رهایی یافتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد افزود: میزان محکومیت زندانی اول هفت میلیون تومان که چهار میلیون تومان آن با وساطت حوزه بسیج شهری لامرد و گروه جهادی آتش به اختیار توسط شاکی بخشیده شد و سه میلیون تومان باقیمانده نیز توسط حوزه بسیج شهری لامرد و گروه جهادی آتش به اختیار با مساعدت خیرین محترم پرداخت و ایشان به آغوش خانواده خود بازگشت.

وی گفت: بدهی ۳۰ میلیون تومانی پرونده ی خانواده فقیری که در نوسانات بازار دچار ورشکستگی شده بودند که مبلغ ۲۰ میلیون تومان آن با وساطت بسیج حوزه شهری لامرد و گروه جهادی آتش به اختیار از طرف شاکی بخشیده و ۱۰ میلیون تومان مابقی نیز توافق شد که طی دو فقره چک پرداخت گردد.

جعفری تصریح کرد: در مرحله قبل نیز دو زندانی جرائم غیر عمد با محکومیت ۱۷۵ میلیون تومان و ۱۱ میلیون تومان توسط حوزه بسیج شهری لامرد و گروه جهادی آتش به اختیار رهایی یافتند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.