• تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1399 - 6:03
  • کد خبر : 1152
  • چاپ خبر

خیرین ایرانی مقیم کویت دو پروژه صنعتی-فرهنگی در استانهای بوشهر و فارس می‌سازند

نماینده خیرین ایرانی مقیم کشور کویت از مشارکت خیرین در احداث «کارخانه تولید نایلون و نایلکس» در بخش بیرم لارستان(فارس) و تکمیل حسینیه امام حسین علیه السلام روستای بستانو شهرستان علسویه(بوشهر) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، محمد حسن پور با اعلام این خبر افزود: همزمان با روز ملی روستا و عشایر و در آستانه اربعین حسینی، کارخانه تولید نایلون و نایکلس به نام مبارک امام حسین علیه السلام کلنگ زنی شد.
این نماینده جمعی از خیرین ایرانی مقیم کشور کویت اضافه کرد: این نخستین واحد تولیدی در شهرک صنعتی بیرم لارستان (فارس) است که اعتبار آن با همکاری سید هاشم ابافت و از محل اعتبار خیریه مرحوم عبدالله عمار خداده تامین و احداث می شود.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۶۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد که در فاز نخست آن، تولید نایلون، نایلکس و سفره های یکبار مصرف پیش بینی شده است.
حسن پور گفت: بهره برداری از این کارخانه سبب اشتغالزایی ۳۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم می شود و قرار است تمامی تولید آن برای ایتام و انجام امور خیر اختصاص داده شود.
حسینیه امام حسین علیه السلام روستای بستانو از توابع بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه(بوشهر) از دیگر پروژه هایی است که به گفته حسن پور، به همت خیر ایرانی مقیم کشور کویت (خیریه مرحومه مریم حاجی حسن) تامین اعتبار و عملیات اجرایی تکمیل این پروژه فرهنگی-مذهبی از سرگرفته شد.
وی گفت: حسینیه نیمه تمام روستای بستانو از سال ۱۳۹۲ تا کنون نیمه تمام بود که با برآورد مبلغ ۳ میلیارد ریال کار تکمیل آن آغاز شد.

حسن پور ضمن تشکر از مشارکت خیرین ایرانی مقیم کویت در ایجاد بناهای فرهنگی-مذهبی در نقاط مختلف ایران گفت: همچنین کلنگ مسجد روستای بستانو نیز در جوار حسینیه با زیربنا ۳۰۰ مترمربع با مشارکت خیر به زمین زده شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.