• تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 - 7:57
  • کد خبر : 1464
  • چاپ خبر

۷ واحد صنفی متخلف در شهرستان مهر تعطیل شد/صدور حکم بازداشت برای دامادهای متخلف در شهرستان مهر

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر از تعطیلی ۷ واحد صنفی متخلف در جریان گشت مشترک تیم نظارت و مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش افق فارس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر، « سید حسن خلیلی» با اعلام این خبر گفت: به علت رعایت نکردن مقررات بهداشتی و عدم توجه به مصوبات قانونی برای جلوگیری از شیوع کرونا، از فعالیت ۳ فروشگاه مواد غذایی، یک رستوران، یک کافه بستنی، یک نانوایی و یک آرایشگاه زنانه جلوگیری شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر اضافه کرد: بازدید های سرزده از واحدهای صنفی با همراهی دادستان یا نمایندگان دادستانی و پلیس اطلاعات و اماکن و کارشناسان بهداشت ادامه دارد و دستور تعطیلی واحدهای متخلف‌، بلافاصله اجرا می شود.

وی ادامه داد: به علت توجه نکردن به قانون منع برپایی مجالس در بحران کرونا، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهر، دامادی در مراسم عروسی مرکز این شهرستان بازداشت و حکم بازداشت یک داماد دیگر نیز صادر شد.

به گفته این مسئول، پیرو مصوبه ستاد کرونای این شهرستان، بخشداری ها، دهیاری ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرها و روستاها موظف به اطلاع رسانی اینگونه مراسم و محافل به دادستانی شهرستان برای پیگیری این تخلفات هستند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.