• تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1403 - 8:07
  • کد خبر : 4537
  • چاپ خبر

۶۶۵ مادر باردار لامردی از خدمات بهداشت و درمان بهره‌مند شدند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد از ارائه خدمت به ۶۵۵ مادر باردار از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار افق فارس از لامرد، علی علی پور افزود: با هدف پایش و مراقبت از مادران باردار در چهار ماه نخست سال جاری به ۶۵۵ مادر باردار از سوی کارشناسان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد از ارائه خدمت به ۶۵۵ مادر باردار از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افق فارس از لامرد، علی علی پور افزود: با هدف پایش و مراقبت از مادران باردار در چهار ماه نخست سال جاری به ۶۵۵ مادر باردار از سوی کارشناسان مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های پزشک خانواده، خدمات بهداشتی درمانی ارائه شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد گفت: این مراقبت‌های بارداری از هفته ششم بارداری آغاز و تا پایان دوره بارداری انجام می‌شود و علاوه بر ارزیابی سلامت مادر، سلامت جنین نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

علی پور اضافه کرد: مادران بارداری که نیازمند مراقبت‌های ویژه هستند، شناسایی و در صورت نیاز به مراکز درمانی و متخصصان ارجاع می‌شوند.

همچنین به گفته فاطمه شریفی کارشناس مسئول سلامت خانواده ؛ جمعیت و مدارس شبکه بهداشت و درمان لامرد، در چهار ماه نخست سال جاری دو هزار و ۳۲ نفر از مادران باردار و زایمان کرده به مراکز و خانه های بهداشت مراجعه کرده اند که از سوی بهورزان و مراقبان سلامت برای آنان هفت هزار و ۶۳۱ خدمت بهداشتی و درمانی ثبت شده است.

خبرنگار: رضا عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.