• تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 2:21
  • کد خبر : 3879
  • چاپ خبر

کشف سلاح و مهمات و دستگیری شکارچیان در کوه هوا لامرد

نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد در منطقه کوه هوا این شهرستان در تلاشی مستمر و خستگی ناپذیر به رغم گرمای شدید هوا موفق به دستگیری ۶ نفر از شکارچیان متخلف و کشف و ضبط سلاح و مهمات در این منطقه شدند. به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از روابط عمومی و

نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد در منطقه کوه هوا این شهرستان در تلاشی مستمر و خستگی ناپذیر به رغم گرمای شدید هوا موفق به دستگیری ۶ نفر از شکارچیان متخلف و کشف و ضبط سلاح و مهمات در این منطقه شدند.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، حمزه برومند فر رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه اظهار داشت: ماموران محیط زیست در عملیات گشت زنی به سه گروه شکارچی برخورد کردند که بعد از تعقیب و گریز و به رغم گرمای شدید هوا موفق به دستگیری دوگروه و ۶ نفر از آنها شدند، محیط بانان در این عملیات ثابت کردند که گرمای هوا نمی تواند خللی در عزم آهنین آنها برای مبارزه با سودجویان ایجاد کند.
برومند فر در ادامه گفت: از این ۶نفر یک قبضه اسلحه سوزنی و یک قبضه اسلحه خفیف و لاشه یک فرد تیهو کشف و ضبط شد و تحقیقات در خصوص نفرات دیگر و سلاح ها در حال انجام است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد خواستار تجهیز بیشتر محیط بانان به بسیسم و تجهیزات حفاظتی شد و گفت: در شرایط سخت آب و هوایی شهرستان لامرد، اعضای یگان حفاظت و محیط بانان از جان خود مایه می گذارند و در عرصه های محیط زیست این شهرستان حضور دارند و پاسداری مستمر می دهند، تجهیز محیط بانان به بیسیم و امکانات حفاظتی تسهیل کننده تلاش آنان برای حفاظت از محیط زیست است.

خبرنگار: رضا عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.