• تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 6:38
  • کد خبر : 4079
  • چاپ خبر

چرا باید بنزین بی کیفیت وارد جایگاه‌های سوخت لامرد شود؟+جوابیه

جمعی از شهروندان لامردی در تماس با پایگاه خبری افق فارس، خواستار انعکاس و پیگیری مشکل بی کیفیتی بنزین جایگاه‌های سوخت لامرد شدند. آنها در این درخواست، ضمن گلایه از پخش فرآورده‌های نفتی و سایر دست اندرکاران در شهرستان لامرد و استان فارس، با یادآوری این مهم؛ چرا باتوجه به نزدیکی لامرد به مراکز توزیع

جمعی از شهروندان لامردی در تماس با پایگاه خبری افق فارس، خواستار انعکاس و پیگیری مشکل بی کیفیتی بنزین جایگاه‌های سوخت لامرد شدند.

آنها در این درخواست، ضمن گلایه از پخش فرآورده‌های نفتی و سایر دست اندرکاران در شهرستان لامرد و استان فارس، با یادآوری این مهم؛ چرا باتوجه به نزدیکی لامرد به مراکز توزیع سوخت بنزین باکیفیت، اما سوخت بی‌کیفیت به جایگاه‌های سوخت شهرستان وارد می شود.

آنان خواستار پیگیری و توضیح متولیان امر شدند و اعلام داشتند بنزین موجود جایگاه‌های سوخت لامرد ، در خودروهای مختلف امتحان شده و سریع با افت آن در خودروها روبرو هستند و این هدر رفتن و بی کیفیتی بنزین باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به خانوار شده است.

این رسانه مطابق قانون مطبوعات، آمادگی دارد تا جوابیه و پیگیری اداره پخش فرآورده‌های نفتی را منتشر کند.

رئیس اداره پخش فرآورده‌های نفتی لامرد درخصوص گلایه مردم لامرد از بی‌کیفیتی بنزین در جایگاه‌های لامرد؛ اعلام کرد:

بنزین لامرد مطابق تصمیم کشوری باید فقط از پالایشگاه بندرعباس تأمین گردد/ آنالیز بنزین معمولی پالایشگاه بندرعباس تفاوت زیادی با سایر پالایشگاه‌ها ندارد*

????به گزارش پایگاه خبری افق فارس ، خسروی رئیس اداره پخش فرآورده‌های نفتی لامرد درخصوص گلایه مردم از توزیع بنزین بی‌کیفیت معمولی در جایگاه‌های سوخت لامرد، افزود: تأمین سوخت لامرد از پالایشگاه بندرعباس صورت می‌گیرد و این تصمیم کشوری می باشد و تغییر آن در وظیفه و اختیارات اداره شهرستان نیست.

وی گفت: آنالیز کیفیت بنزین معمولی بندرعباس با سایر پالایشگاه‌ها باتوجه به تخصصی که اینجانب دارم، تفاوت زیادی ندارد که همین سوخت (پالایشگاه بندرعباس) حداقل تأمین کننده حدود ۳۰ درصد سوخت کشور است و لذا تمام فراورده های نفتی هم در پالایشگاه و هم در انبار نفت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی آزمایش شده و نتایج ازمایش مطابق استاندارد کنترل می‌شود، ضمنا کیفیت بنزین معمولی با بنزین سوپر و یورو متفاوت است ودر کشور هم بالای ۹۰ درصد بنزین های معمولی عرضه می‌شود.
به گفته این مسئول، ضمنا برنامه بارگیری از پالایشگاه بندرعباس از سوی دفتر مرکزی پخش تهران برای کل کشور تعیین می‌شود و تامین سوخت جنوب فارس برعهده پالایشگاه بندرعباس می‌باشد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.