• تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 4:49
  • کد خبر : 4251
  • چاپ خبر

پرواز مستقیم تهران-لامرد-نجف راه‌اندازی می‌شود

به زودی پرواز مستقیم تهران – لامرد – نجف راه‌اندازی می‌شود. به گزارش خبرنگار افق فارس به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، با پیگیری‌ نماینده مردم و مدیر فرودگاه بین‌المللی لامرد،  این پرواز توسط شرکت هواپیمایی «آسا‌جت» بزودی در مسیر تهران – لامرد – نجف و


به زودی پرواز مستقیم تهران – لامرد – نجف راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار افق فارس به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، با پیگیری‌ نماینده مردم و مدیر فرودگاه بین‌المللی لامرد،  این پرواز توسط شرکت هواپیمایی «آسا‌جت» بزودی در مسیر تهران – لامرد – نجف و بالعکس به پرواز در خواهد آمد تا عشاق اباعبدالله الحسین (ع) و امیرالمومنین (ع) را از جنوبی‌ترین نقطه کشور راهی نجف اشرف و عتبات‌ عالیات کند.
چندی‌ پیش نیز با تلاش‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پرواز مستقیم تهران – لامرد – تهران طی سه‌روز در هفته توسط هواپیمایی کاسپین برقرار شد و اکنون فرودگاه بین‌المللی لامرد برای اولین‌بار میزبان شرکت هواپیمایی آساجت خواهد بود تا پس از کاسپین، این ایرلاین جدید نیز در فرودگاه لامرد تیکاف کند و تعداد پروازهای تهران لامرد به ۵ پرواز رفت و برگشت در هفته ارتقاء یابد. جزئیات این پرواز متعاقباً اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/
خبرنگار: طیبه عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.