• تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 4:12
  • کد خبر : 4208
  • چاپ خبر

پروازهای لامرد- تهران افزایش یافت

یازدهم آذرماه پای یک شرکت جدید هواپیمایی به  فرودگاه لامرد باز شد. به گزارش پایگاه خبری افق فارس، شرکت هواپیمایی آساجت با هواپیمای جت امبرائر ١۴۵ با یک برنامه جدید پروازی شامل ۴ سورتی پرواز لامرد-نجف-لامرد و ۴ سورتی پرواز تهران-لامرد-تهران با حضور کاپتان چالاکی مدیر عملیات پرواز این شرکت ، پروازهای خود را به

یازدهم آذرماه پای یک شرکت جدید هواپیمایی به  فرودگاه لامرد باز شد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، شرکت هواپیمایی آساجت با هواپیمای جت امبرائر ١۴۵ با یک برنامه جدید پروازی شامل ۴ سورتی پرواز لامرد-نجف-لامرد و ۴ سورتی پرواز تهران-لامرد-تهران با حضور کاپتان چالاکی مدیر عملیات پرواز این شرکت ، پروازهای خود را به لامرد آغاز کرد. از این رو تعداد پروازهای تهران از فرودگاه لامرد به ١٠ سورتی پرواز در هفته رسید.

دکتر سهراب عزیزی مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد در آیین افتتاحیه این پروازها در جمع خبرنگاران گفت: مردم عزیز منطقه جنوب کشور، مسئولان، تجار و بازرگانان در ساعت های مختلف در طول هفته می توانند به راحتی و با نرخ بسیار مناسب از پروازهای جدید استفاده کنند.

براساس این گزارش، مجوزهای اخذ شده از فرودگاه مهرآباد یعنی شنبه ها (اول صبح و ظهر و آخر شب) و دوشنبه‌ها (ظهر )و  چهارشنبه‌ها (اول صبح و پایان وقت اداری )که جزو ساعت‌های طلایی است برای پروازهای لامرد اخذ شده و پروازهای نجف نیز در استان فارس به جز شیراز صرفا از فرودگاه بین المللی شهدای لامرد انجام می شود.
با مقایسه ای ساده با نرخ تاکسی تلفنی لامرد به شیراز که حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان است و نیز پروازهای عسلویه به تهران (دو میلیون و دویست هزار تومان) و شیراز به تهران(یک میلیون و پانصد هزار تومان) در می یابیم که قیمتهای یک میلیون و صد هزار تومانی پروازهای لامرد به تهران یک فرصت استثنائی را برای جذب مسافر و رونق بیش از پیش شهرستان بواسطه تردد دانشجویان، اساتید دانشگاه، پزشکان، سرمایه گذاران و تجار علاوه بر  شهرستانهای لامرد و مهر، از شهرستانهای اطراف نیز بوجود آورده است.
دکتر عزیزی افزود: در آینده ای نزدیک اخبار پروازهای جدید از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

خبرنگار : حمیده منصوری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.