• تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 5:31
  • کد خبر : 4269
  • چاپ خبر

٣٢ نفر از کاندیداهای مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه لامرد و مهر تایید صلاحیت شدند

فرماندار لامرد گفت: با اعلام شورای محترم نگهبان بیش از ۳۲نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لامرد و مهر توانستند از هیات نظارت استانی تاییدیه خود را دریافت کنند. به گزارش دریافتی خبرنگار پایگاه خبری افق فارس از روابط عمومی فرمانداری لامرد، مهندس احمد خضری فرماندار و رییس هیات اجرایی شهرستان لامرد

فرماندار لامرد گفت: با اعلام شورای محترم نگهبان بیش از ۳۲نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لامرد و مهر توانستند از هیات نظارت استانی تاییدیه خود را دریافت کنند.

به گزارش دریافتی خبرنگار پایگاه خبری افق فارس از روابط عمومی فرمانداری لامرد، مهندس احمد خضری فرماندار و رییس هیات اجرایی شهرستان لامرد گفت:با اعلام شورای محترم نگهبان بیش از ۳۲نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لامرد و مهر توانستند از هیات نظارت استانی تاییدیه خود را دریافت کنند.

فرماندار لامرد گفت:از تعداد ۵۹نفر ثبت نام کننده ۳۲ نفر تأیید صلاحیت،۲۱ نفر عدم تأیید ،سه نفر عدم احراز و سه نفر نیز فاقد شرایط ثبت نام بودند که به وزارت کشور اعلام شده است.

فرماندار لامرد گفت:داوطلبانی که در این مرحله نتوانسته اند تاییدیه خود را دریافت کنند تا سه روز آینده  می توانند شکایت خود را به شورای نگهبان اعلام کنند.

گفتنی است همه کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند از طریق پیامک تاییدیه یا عدم تایید خود را دریافت کرده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری جمعه یازدهم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرنگار : طیبه عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.