• تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 7:58
  • کد خبر : 4254
  • چاپ خبر

نهضت ملی مسکن به شهر اشکنان رسید

قرعه‌کشی نهضت ملی مسکن شهر اشکنان با حضور مدیر  بنیاد مسکن لامرد، نماینده اداره راه و شهرسازی، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر اشکنان در محل بخشداری این شهر برگزار شد. مدیر بنیاد مسکن شهرستان لامرد در نشست با تشریح اقدامات انجام شده نهضت ملی مسکن در این شهرستان افزود: نهضت ملی مسکن یکی


قرعه‌کشی نهضت ملی مسکن شهر اشکنان با حضور مدیر  بنیاد مسکن لامرد، نماینده اداره راه و شهرسازی، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر اشکنان در محل بخشداری این شهر برگزار شد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لامرد در نشست با تشریح اقدامات انجام شده نهضت ملی مسکن در این شهرستان افزود: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های زیر بنایی برای تامین مسکن در شهرها و روستاها است و شهرستان لامرد تاکنون اقدامات مناسب برای پیشبرد این طرح انجام داده است.

شهریار زارعی افزود: شهرهای لامرد، علامرودشت، چاه‌ورز، خیر گو، اهل و اشکنان ظرفیت‌های مناسبی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن دارند و با تأمین زمین مناسب این طرح در شهرهای یاد شده اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهر اشکنان حدود ۶۰۰ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن هستند و با اجرای قرعه‌کشی و پایش متقاضیان این طرح اکنون در این شهر آغاز شده است.

انتهای پیام

خبرنگار: رضا عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.