• تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 6:33
  • کد خبر : 4370
  • چاپ خبر

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس: نیروی انتظامی عذرخواهی و با افراد خاطی برخورد کند

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار برخی فیلم‌ها از ضرب و شتم و انتقال پرستار بیمارستان گله‌دار با دستبند، خواستار عذرخواهی نیروی انتظامی و برخورد با افراد خاطی شد. سیدموسی موسوی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به درگیری و رفتار خارج از شأن معدود افراد

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار برخی فیلم‌ها از ضرب و شتم و انتقال پرستار بیمارستان گله‌دار با دستبند، خواستار عذرخواهی نیروی انتظامی و برخورد با افراد خاطی شد.

سیدموسی موسوی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به درگیری و رفتار خارج از شأن معدود افراد نیروی انتظامی با یکی از پرستاران بیمارستان صدیقی شهر گله‌دار که سبب سوءاستفاده رسانه‌های معاند نیز شده است، خواستار عذرخواهی رسمی نیروی انتظامی، دلجویی از این پرستار زحمتکش و برخورد با افراد خاطی شد.

نماینده مردم در لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان قشری زحمتکش هستند که در عرصه‌های مختلف از جمله مقابله با بیماری کرونا خوش درخشیدند و تعداد قابل توجهی شهید تقدیم ملت کردند، تأکید کرد: هرگونه بی‌احترامی به رزمندگان عرصه درمان و سلامت را تحمل نخواهیم کرد.

موسوی با دعوت از مردم شریف گله‌دار و پرسنل خدوم بهداشت و درمان برای حفظ آرامش، تأکید کرد: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف خدمات قابل تقدیری به مردم و کشور ارائه داده است و نبایست خطای تعدادی اندک از پرسنل فراجا را به پای تمام این سازمان انقلابی و نیروهای جان‌برکف نیروی انتظامی گذاشت.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.