• تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 10:06
  • کد خبر : 3777
  • چاپ خبر

موسوی: دولت با اتخاذ راهکارهای مناسب مشکلات معیشتی مردم را کاهش دهد

سید موسی موسوی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا در خصوص سپاه پاسداران گفت: به آنها هشدار می دهیم قطعا پایان این بازی خطرناکی که شروع کرده اید را شما رقم نخواهید زد. دیرزمانی نیست که از ترس

سید موسی موسوی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا در خصوص سپاه پاسداران گفت: به آنها هشدار می دهیم قطعا پایان این بازی خطرناکی که شروع کرده اید را شما رقم نخواهید زد. دیرزمانی نیست که از ترس سرایت غده سرطانی داعش به قاره سبز، اروپائیان وحشت زده در اتاق های فکرشان به دنبال راه حل بودند، اما چه زود خدمات سپاه به جامعه جهانی را فراموش کردند.

وی در ادامه از مجلس و دولت خواست تا به این اقدام اتحادیه اروپا پاسخی محکم و متناسب دهند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در مورد مسائل داخلی کشور متاسفانه تورم افسارگسیخته و افزایش روزانه قیمت خودرو، سکه و دلار هر روز فشار بیشتری بر مردم وارد می کند. تا کی باید شاهد دلال بازی و افزایش بی رویه و بی منطق قیمت ها باشیم؟

موسوی با بیان اینکه از دولت می خواهم هر چه سریع تر بسته کوتاه مدت اعلامی جهت کنترل تورم و بهبود معیشت مردم را به اجرا درآورد، تاکید کرد: دولت هم می تواند و هم باید بتواند با راهکارهای مناسب مشکلات عدیده معیشتی مردم را کاهش دهد.

نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مسائل حوزه انتخابیه اش خطاب به وزیر نیرو گفت: مردم حوزه انتخابیه در فصل زمستان نیز با مشکل کم آبی مواجهند، شهرستان های لامرد و مُهر یکی از نقاط بحرانی آب در سطح کشور است که چاه ها تا عمق ۵۰۰ متر کف شکنی می شوند اما باز هم جوابگو نیست و برخی مناطق فقط برای چند ساعت در روز آب دارند.

وی تذکراتی نیز به وزیر نفت در خصوص اجرایی و عملیاتی شدن سریع تر پروژه های این حوزه داد و راه اندازی نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی پالایشگاه پارسیان را خواستار شد که با توجه به پیشرفت ۹۵ درصدی همچنان بلاتکلیف مانده است.

نماینده مردم لامرد و مهر تذکراتی نیز به وزرای کشاورزی، دفاع، صمت، راه و ورزش و جوانان داشت و رفع مشکلات مرتبط با این حوزه ها در شهرهای حوزه انتخابیه اش را خواستار شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.