• تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 13:56
  • کد خبر : 3922
  • چاپ خبر

مرکز جامع سلامت شهری لامرد با مشارکت خیراندیش تکمیل می‌شود

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان لامرد ؛از امضای تفاهم نامه ۵۰میلیارد ریالی با «ابراهیم غلامزاده» خیرنیک اندیش عرصه سلامت برای تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره یک لامرد خبرداد. به گزارش خبرنگار افق فارس از لامرد، علیرضا دشت پیما با اعلام این خبر گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شهری یک لامرد در سال ۱۳۹۵ کلنگ

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان لامرد ؛از امضای تفاهم نامه ۵۰میلیارد ریالی با «ابراهیم غلامزاده» خیرنیک اندیش عرصه سلامت برای تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره یک لامرد خبرداد.

به گزارش خبرنگار افق فارس از لامرد، علیرضا دشت پیما با اعلام این خبر گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شهری یک لامرد در سال ۱۳۹۵ کلنگ زنی شد که پس از یک‌سال به دلیل نبود بودجه فعالیت عمرانی آن متوقف گردید و از سال گذشته تاکنون شبکه بهداشت با پیگیری‌های مستمر با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز توانست موافقت تکمیل  این پروژه را با کمک خیرین سلامت اخذ نماید.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد اظهار کرد: این مرکز با زیربنای ۹۵۰ مترمربع در دو طبقه ساخته خواهد شد، که  احداث طبقه سوم نیز از نظر فنی سازه‌ای برای آن پیش‌بینی شده است. این پروژه نیمه  تمام  ۲۵درصد پیشرفت فیزیکی  داشته است و ۲ میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز به آن اختصاص داده شده است.
وی گفت: با توجه به نیازسنجی ها و رایزنی‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و شبکه بهداشت و حمایت های فرمانداری شهرستان تکمیل مراکز خدمات جامع سلامت نیمه تمام که بیش از چند سال از کلنگ زنی آنها گذشته است در اولویت حمایت خیر سلامت قرار گرفت.
وی با اعلام خبر استقبال  «ابراهیم غلامزاده» نیک اندیش عرصه سلامت برای مشارکت در تکمیل این پروژه که بنام پدر خیر نامگذاری خواهد شد، افزود: برای تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره یک لامرد تفاهم نامه‌ای به ارزش ۵ میلیارد تومان منعقد و روند تکمیل این پروژه فعال شده است.
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان لامرد ابراز امیدواری کرد: با توجه به بازدید فرماندار و ابراهیم غلامزاده نیک اندیش عرصه سلامت از این پروژه در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری و خدمات‌رسانی به مراجعان باشیم.
دشت پیما اضافه کرد : در این مرکز خدمات جامع سلامت خدماتی شامل دندانپزشکی ، پزشک عمومی؛آزمایشگاه، مامایی، رادیولوژی، بهداشت مادر و کودک، تزریقات و پانسمان، غربالگری نوزادان، مشاوره ژنتیک، مشاوره تغذیه، مشاوره روان، واکسیناسیون، بهداشت محیط و حرفه‌ای به مراجعان ارایه می‌شود.

خبرنگار : طیبه عبداله زاده

ofoghfars.ir

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.