• تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1402 - 6:33
  • کد خبر : 3719
  • چاپ خبر

فعالیت رسمی دفتر خدمات سلامت در شهرستان لامرد

به گزارش پایگاه خبری افق فارس, خدمات سلامت، طرحی برای کنترل کیفیت، سلامت خدمات و محصولات بهداشتی، درمانی، غذایی و دارویی می باشد که چند سالی است که از اجرا شدن آن می گذرد. این دفاتر فرایند کنترل و خدمت رسانی در حوزه های ذکر شده را افزایش می دهد و باعث اشتغال زایی نیز

به گزارش پایگاه خبری افق فارس, خدمات سلامت، طرحی برای کنترل کیفیت، سلامت خدمات و محصولات بهداشتی، درمانی، غذایی و دارویی می باشد که چند سالی است که از اجرا شدن آن می گذرد. این دفاتر فرایند کنترل و خدمت رسانی در حوزه های ذکر شده را افزایش می دهد و باعث اشتغال زایی نیز شده است.

در گذشته، دولت باید کیفیت و سلامت محصولات غذایی، بهداشتی، آرایشی و درمانی را تضمین می کرد که این کار به نیروی انسانی زیادی نیاز داشت که این نیاز، بیشتر هم می شد. درنتیجه، طرحی مطرح شد با این موضوع که این وظیفه به بخش خصوصی سپرده شود و ارائه دهندگان کالا یا خدمات، کیفیت و سلامت محصول خود را تضمین کنند.
با وجود مقاومت ها، دفاتر خدمات سلامت کار خود را آغاز کردند تا نظارت بر کیفیت خدمات و محصولات، بر دوش آن ها قرار گیرد. همچنین با کمک این دفاتر، تامین کنندگانی که نمی توانند کیفیت و سلامت محصول خود را کنترل و تضمین کنند، به نیروی آموزش دیده دسترسی خواهند داشت. با تاسیس این مراکز اشتغال زای نیز صورت گرفته است و با افزایش تعداد آن ها، بیشتر هم می شود

در حال حاضر دفتر خدمات سلامت خصوصی شهرستان لامرد که به شهرستان های اطراف نیز خدمات خواهد داد برنامه خود را با برگزاری دوره های بهداشت مواد غذایی ،فساد مواد غذایی ،بیماری های واگیر دار ،سلامت کارکنان حین انجام کار و امثالهم برای کسبه و متصدیان صنوف مواد غذایی و آرایشی بهداشتی آغاز نموده است .

خبرنگار: حمیده منصوری

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.