• تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 5:38
  • کد خبر : 3892
  • چاپ خبر

فرماندار لامرد اعلام کرد؛پیش ثبت نام ۱۱۵ داوطلب مجلس در حوزه انتخابیه لامرد و مهر

فرماندار لامرد از پیش ثبت نام ١١۵ داوطلب مجلس در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر خبر داد. به گزارش خبرنگار افق فارس از لامرد، احمد خضری با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر؛ ۱۱۵نفر در سامانه وزارت کشور پیش ثبت نام را انجام داده‌اند که این خود نشان

فرماندار لامرد از پیش ثبت نام ١١۵ داوطلب مجلس در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار افق فارس از لامرد، احمد خضری با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر؛ ۱۱۵نفر در سامانه وزارت کشور پیش ثبت نام را انجام داده‌اند که این خود نشان از توجه مردم و نخبگان به امر انتخابات و وجود فضای نشاط در این منطقه دارد و امیدواریم همه ما با ایجاد انگیزه و امید زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان لامرد افزود: در نشست با خبرنگاران، آنها از عدم همراهی و همکاری روابط عمومی‌های ادارات گلایه داشتند و علت عدم بازتاب فعالیت‌های ادارات را ارتباط نداشتن روابط عمومی ها با خبرنگاران بیان کردند.

خضری یادآور شد: جای تعجب است که بسیاری از خبرنگاران حتی یک بار هم مسئولان روابط عمومی برخی از ادارات را ندیده بودند و این نشانگر عدم ارتباط آن‌ها با رسانه‌های فعال در سطح شهرستان است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های دولت سیزدهم در شهرستان لامرد گفت: شما به هر کجای شهرستان که نگاه کنید همه نهادهای خدمات‌رسان در حال کار و فعالیت هستند ولی متأسفانه مدیران اجرایی خدمات نظام را در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهند که در این خصوص حتما در آینده برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار لامرد اضافه کرد: مدیران اجرایی و کارمندان دولت با مردم برخوردی مهربانانه داشته باشند و در زمان حضور ارباب‌رجوع در محل ادارات، کار آنها را انجام دهند و برخوردی محترمانه داشته باشند.

رئیس شورای اداری لامرد خطاب به مسوولان اجرایی اظهار کرد: امسال برای استان فارس بیش از ۶۵هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، وظیفه هر یک از مدیران است که با اولویت‌بندی نیازمندی‌های مردم به دنبال تخصیص اعتبار باشند.

خبرنگار : رضا عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.