• تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 6:52
  • کد خبر : 4028
  • چاپ خبر

عملیات اجرایی ساختمان اداره امور مالیاتی بخش اشکنان لامرد آغاز شد

با هدف خدمت‌رسانی به مودیان مالیاتی؛ عملیات اجرایی ساختمان اداره امور مالیاتی بخش اشکنان لامرد با اعتباری حدود افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری افق فارس، صبح امروز (یکشنبه-٧ آبان) طی آیینی با حضور «حمیدرضا محمد ابراهیمی»  مدیرکل امور مالیاتی استان فارس‌ و جمعی از مسئولان و معتمدین محلی؛ عملیات


با هدف خدمت‌رسانی به مودیان مالیاتی؛ عملیات اجرایی ساختمان اداره امور مالیاتی بخش اشکنان لامرد با اعتباری حدود افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، صبح امروز (یکشنبه-٧ آبان) طی آیینی با حضور «حمیدرضا محمد ابراهیمی»  مدیرکل امور مالیاتی استان فارس‌ و جمعی از مسئولان و معتمدین محلی؛ عملیات ساخت این پروژه اغاز شد.

ساختمان اداره امور مالیاتی بخش اشکنان شامل طبقه های همکف و اول با زیربنای حدود ۷۵۰ مترمربع و اعتبار حدود افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال از سوی اداره کل امور مالیاتی استان فارس تأمین شد و اکنون پیمانکار نیز عملیات اجرایی را  در زمین واگذاری شهرداری اشکنان به مساحت یکهزار مترمربع واقع در قطب اداری آغاز می‌کند.

مدت زمان اجرای پروژه حدود ۲ سال پیش بینی و اعلام شد که پس از تحویل قطعی از سوی پیمانکار، تجهیز ساختمان با تأمین اعتبار از سوی کارفرما (اداره کل امور مالیاتی استان فارس) صورت می‌گیرد و با رعایت تمامی استانداردهای جامع سازمان امور مالیاتی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

اداره امور مالیاتی اشکنان لامرد در بهمن سال  ٩٧ فعالیتش را آغاز کرد و خدمات مربوط به مالیات مشاغل، مستغلات، ارث و  نقل انتقال در اداره بخش اشکنان انجام می‌شود و عمده خدمات نیز به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.