• تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 6:20
  • کد خبر : 4003
  • چاپ خبر

طی ۶ ماهه نخست امسال؛۴۴ درصد آلومینیوم کشور توسط سالکو تولید شد

تولید شمش آلومینیوم کشور طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲، به حدود ۳۱۶ هزار تن رسید که از این حجم تولیدی، ۴۴ درصد آن را شرکت سالکو تولید کرد. به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از  روابط عمومی ایمیدرو، ۴ شرکت تولیدکننده شمش آلومینیوم از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال، ۳۱۶ هزار و

تولید شمش آلومینیوم کشور طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲، به حدود ۳۱۶ هزار تن رسید که از این حجم تولیدی، ۴۴ درصد آن را شرکت سالکو تولید کرد.


به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از  روابط عمومی ایمیدرو، ۴ شرکت تولیدکننده شمش آلومینیوم از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال، ۳۱۶ هزار و ۴۰۸ تن شمش آلومینیوم تولید کردند که در مقایسه با تولید مدت مشابه سال گذشته (۳۱۸ هزار و ۹۱ تن)، اندکی (کمتر از یک درصد) کاهش یافت.

از این میزان، شرکت‌های «آلومینیوم جنوب (سالکو)» ۱۴۱ هزار و ۷۲۱ تن، «ایرالکو» ۸۵ هزار و ۲۴۶ تن، «المهدی» ۷۱ هزار و ۳۳۹ تن و «آلومینای ایران» ۱۸ هزار و ۱۰۲ تن تولید کردند.

شرکت های تولیدکننده شمش آلومینیوم در ماه شهریور، ۴۸ هزار و ۴۲۵ تن شمش آلومینیوم تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (۴۶ هزار و ۸۶۴ تن)، بیش از ۳ درصد رشد نشان می دهد.

شرکت آلومینای ایران طی ۶ ماه نخست امسال، ۱۱۷ هزار و ۴۵۸ تن پودر آلومینا تولید کرد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۱۸ هزار و ۸۴۵ تن)، حاکی از کاهش یک درصدی این محصول است.

این شرکت در مدت مذکور، ۲۴۱ هزار و ۲۷۹ تن بوکسیت تولید کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.