• تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 6:20
  • کد خبر : 4020
  • چاپ خبر

شهردار لامرد اعلام کرد:آماده‌سازی مسیر امتداد بلوار معلم لامرد برای آسفالت

شهردار لامرد با اشاره به پیشرفت مناسب مسیر امتداد بلوار معلم اعلام کرد: باتوجه به پیشرفت فیزیکی پروژه در نقاط مختلف، امیدواریم تا پایان آبان ماه مسیر برای آسفالت در اختیار پیمانکار قرار گیرد. به گزارش پایگاه خبرب افق فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری لامرد، عملیّات خاکبرداری و  مخلوط ریزی با پیشرفت ۹۰

شهردار لامرد با اشاره به پیشرفت مناسب مسیر امتداد بلوار معلم اعلام کرد: باتوجه به پیشرفت فیزیکی پروژه در نقاط مختلف، امیدواریم تا پایان آبان ماه مسیر برای آسفالت در اختیار پیمانکار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبرب افق فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری لامرد، عملیّات خاکبرداری و  مخلوط ریزی با پیشرفت ۹۰ درصدی و عملیّات اجرای تک لبه با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی ادامه مسیر بلوار معلّم شهر لامِرد در حال انجام است که در این باره عطااله جوکار شهردار لامِرد درخصوص عملیّات اجرایی آن بیان کرد : در راستای گره گشایی و رفع مشکل ترافیک شهر لامِرد از سمت بلوار معلّم، شهرداری لامِرد برای اجرای پروژه  ادامه مسیر بلوار بلوار معلّم شهر لامِرد اقدام کرد.
وی افزود: باتوجه به حجم ترافیک ورودی و خروجی شهر از سمت شرق شهر، شهرداری لامِرد؛ با تملّک اراضی، بازگشایی ادامه ی مسیر بلوار معلّم شهر لامِرد را پیگیری کرد که پس از چندین نشست با مشاور محترم پروژه و تعیین مسیر مناسب و خط پروژه، عملیّات خاکی و تک لبه اجرا شد.
جوکار اضافه کرد : در حال حاضر عملیّات خاکی (خاکبرداری و مخلوط ریزی) با پیشرفت ۹۰ درصد و ۶۵۰۰۰ مترمکعب و حدود ۸۲۰۰۰ مترمکعب زیرسازی که در بعضی از نقاط چندین لایه به صورت متراکم شده اجرا گردید.
جوکار درخصوص عملیّات اجرای تک لبه این پروژه گفت: اجرای تک لبه این پروژه با پیشرفت ۷۰ درصد و به طول ۹۶۰۰ مترطول است.
به گفته وی،  باتوجه به وجود چندین آبراهه آب در مسیر پروژه، مشاور محترم پروژه؛ ۲ ابنیه پُل واقع در مسیر طراحی کرد که در حال حاضر خاکبرداری پُل ها انجام و پیمانکار عملیّات اجرایی این پُل ها را شروع می‌کند.
شهردار لامرد خاطرنشان کرد : باتوجه به پیشرفت فیزیکی پروژه در نقاط مختلف، امیدواریم تا پایان آبان ماه مسیر برای آسفالت در اختیار پیمانکار قرار گیرد.

خبرنگار: حمیده منصوری

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.