• تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 5:35
  • کد خبر : 3825
  • چاپ خبر

شبکه آبرسانی به روستاهای محروم لامرد به بهره‌برداری رسید

طرح آبرسانی به روستاهای محروم و پیرامونی منطقه ویژه اقتصادی لامرد با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بهره‌برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری افق فارس از لامرد، «کوروش فتاحی» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اعلام جزییات این طرح افزود: این طرح آبرسانی از نیازها و ضرورت‌ها و درخواست‌های اساسی روستاهای محروم و

طرح آبرسانی به روستاهای محروم و پیرامونی منطقه ویژه اقتصادی لامرد با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس از لامرد، «کوروش فتاحی» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اعلام جزییات این طرح افزود: این طرح آبرسانی از نیازها و ضرورت‌ها و درخواست‌های اساسی روستاهای محروم و همجوار منطقه ویژه اقتصادی لامرد بود که خوشبختانه آبرسانی به روستاهای چاهشور سفلی و علیا، پاتخته با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال به طول ۷۶۰۰ متر با تامین اعتبار از سوی منطقه ویژه اقتصادی لامرد و با مشارکت پیمانکاران و شرکت‌های مستقر در این کانون صنعتی به بهره‌برداری رسید.

ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان افتتاح این طرح از منطقه ویژه اقتصادی لامرد و دست‌اندرکاران و  مجریان طرح تشکر کرد و افزود: خوشبختانه با آبرسانی به این روستاها از مهاجرت به شهر جلوگیری می‌شود و ما می‌بینیم که با اجرای این طرح‌های محرومیت زدایی؛ شاهد اجرای ساختمان‌ها و منازل جدید در این روستاها هستیم.

وی در  راستای سخنان یکی از اهالی روستا در زمینه تکمیل طرح، خواستار شد تا شبکه توزیع انتقال آب در روستاها هرچه سریعتر اجرایی شود و قول مساعد داد تا در زمینه تکمیل این طرح از سازمان بازرسی کل کشور، پیگیری لازم انجام دهد.

به گفته اهالی، حدود ۴۰ سال است که ما روستاهای  پیرامونی منطقه ویژه اقتصادی لامرد از طرح شبکه آبرسانی محروم هستیم و خرسندیم که  با مساعدت منطقه ویژه لامرد و پیگیری های فرمانداری و دادگستری و همچنین مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، بخشی از این طرح به بهره‌برداری رسید و مسئولان قول مساعد دهند تا  شبکه توزیع آبرسانی در سطح روستاها نیز تکمیل شود.

خبرنگار: رضا عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.