• تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 4:36
  • کد خبر : 4041
  • چاپ خبر

سرپرست معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان مهر و سرپرست بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء (س) مهر منصوب شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی حکمی، دکتر «پرنیان عجم» را به سمت سرپرست معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان مهر و سرپرست بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء (س) منصوب کرد. به گزارش افق فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن ابلاغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی حکمی، دکتر «پرنیان عجم» را به سمت سرپرست معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان مهر و سرپرست بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء (س) منصوب کرد.

به گزارش افق فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن ابلاغ دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه، خطاب به دکتر «پرنیان عجم» آمده است:

نظر به مراتب تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده سرکار و با توجه به پیشنهاد رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان مهر به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان مهر» و «سرپرست بیمارستان  حضرت  فاطمه الزهراء (س)» آن شهرستان منصوب می گردید تا با استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امـور محـوله، برابر ضوابط و مقررات قانونی و شرعی انجـام وظیفه نمائید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال و تعامل شایسته با مدیران حوزه سلامت دانشگاه و همکاری سازنده برون بخشی در ارتقای کیفیت خدمات درمانی با استفاده از تمامی توان همکاران آن مرکز موفق و مؤید باشید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان آرزومندم.

همچنین با توجه به اینکه مسوولیت فنی بیمارستان نیز به عهده سرکار عالی خواهد بود، مقتضی است از طریق سامانه صدور پروانه ها اقدامات لازم را به عمل آورید.

دکتر مهرداد شریفی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

همچنین معاون درمان دانشگاه از زحمات دکتر «هادی اکبری» در مدت تصدی مسوولیت ریاست بیمارستان بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء (س)، قدردانی کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.