• تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1402 - 6:35
  • کد خبر : 3796
  • چاپ خبر

سامانه استعلام و تجمیع بدهی های مالیاتی و امکان پرداخت اینترنتی آن

به گزارش پایگاه خبری افق فارس،حمیدرضا محمدابراهیمی افزود: معاونت فناوری­های مالیاتی سازمان اقدام به توسعه پیمانه جدیدی در پنجره واحد خدمات الکترونیک با عنوان سامانه استعلام و تجمیع بدهی های مالیاتی نموده است. وی اعلام کرد: بر این اساس امکان تجمیع بدهی های ثبت شده و قابل شناسایی در سامانه های متعدد مالیاتی فراهم گردیده

به گزارش پایگاه خبری افق فارس،حمیدرضا محمدابراهیمی افزود: معاونت فناوری­های مالیاتی سازمان اقدام به توسعه پیمانه جدیدی در پنجره واحد خدمات الکترونیک با عنوان سامانه استعلام و تجمیع بدهی های مالیاتی نموده است.

وی اعلام کرد: بر این اساس امکان تجمیع بدهی های ثبت شده و قابل شناسایی در سامانه های متعدد مالیاتی فراهم گردیده و اتصال به تمامی منابع مالیاتی و جدید در دستور کار می باشد.

مدیرکل امور مالیاتی فارس گفت: هم اکنون امکان نمایش بدهی های استعلام شده، در پنجره واحد خدمات مالیاتی برای مودیان (my.tax.gov.ir) و در سامانه مدیریت اطلاعات (management.tax.gov.ir) و هم چنین در سامانه یکپارچه پرونده الکترونیک (sipa.tax.gov.ir) ویژه کاربران سازمان قرار داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مهم ترین امکانات ارائه شده در این سامانه، امکان صدور برخط قبض از روی بدهی (در فاز اول فعلا بدهی های سامانه یکپارچه مالیاتی) و پرداخت اینترنتی آن  می باشد. این ابزار در بخش استعلام بدهی‌های مالیاتی درگاه ملی خدمات الکترونیکی سازمان و همچنین در بخش نمایش بدهی در فهرست درخواست‌های گواهی موضوع ماده ۱۸۶ق.م.م. برای مودیان مالیاتی قابل بهره برداری برای مودیان می باشد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.