• تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 6:43
  • کد خبر : 3724
  • چاپ خبر

راه‌اندازی رشته گرافیک در دانشگاه آزاد لامرد

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، دانشجویان رشته گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد خروجی فعالیت‌های هنری خود را در سالن اجتماعات شهید دکتر شهریاری این دانشگاه به نمایش گذاشتند. معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در این نشست هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای توانمندی‌های علمی دانشجویان، انجام و تشویق کارگروهی و

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، دانشجویان رشته گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد خروجی فعالیت‌های هنری خود را در سالن اجتماعات شهید دکتر شهریاری این دانشگاه به نمایش گذاشتند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در این نشست هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای توانمندی‌های علمی دانشجویان، انجام و تشویق کارگروهی و ایجاد انگیزش برای به عمل رساندن و خلق آثار علمی و هنری درراستای کاربردی کردن آن دانست.

عبدالحمید انصاری اضافه کرد: گرافیک به‌‌دلیل ماهیت و کاربردی بودن همواره در خدمت جامعه و اهداف مردم بوده و گروه گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد این توانایی را دارد که در زمینه‌های فوق به‌صورت تجاری با ادارات، سازمان‌ها و مراکز صنعتی شهرستان همکاری کند.

راه‌اندازی رشته گرافیک در دانشگاه آزاد لامرد

وی متذکر شد: از آنجا که رشته گرافیک در مقطع کاردانی در این دانشگاه دایر است، با توجه به استقبال دانشجویان در این رشته و پیگیری‌های صورت گرفته در مهرماه شاهد راه‌اندازی رشته گرافیک در دانشگاه در مقطع کارشناسی خواهیم بود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد هم هنرمند بودن را باور داشتن به زندگی دانست.

ابوذر همتی تشریح کرد: بستر‌های بسیار خوبی در معاونت فرهنگی دانشجویی ازجمله کانون‌های دانشجویی، بازارچه صنایع خلّاق و بازار دانشجویی چارسوق وجود دارد که دانشجویان می‌توانند تولیدات هنری و خلّاقانه خود را در معرض نمایش قرار داده و کسب درآمد را تجربه کنند.

خبرنگار: حمیده منصوری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.