• تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1403 - 9:16
  • کد خبر : 4602
  • چاپ خبر

رئیس جدید موسسه آموزش عالی پارس مُهر معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری افق فارس ، در نشست ٢۶ اردیبهشت ١۴٠٣؛ هیأت امنای موسسه آموزش عالی پارس مهر، عبدالرسول قرائتی به عنوان رئیس جدید این واحد آموزش عالی انتخاب گردید. این تصمیم در راستای دستورالعمل های جدید وزارت علوم و به منظور ارتقاء کمی و کیفی فعالیت موسسات دانشگاهی صورت گرفته تا زمینه تداوم

به گزارش پایگاه خبری افق فارس ، در نشست ٢۶ اردیبهشت ١۴٠٣؛ هیأت امنای موسسه آموزش عالی پارس مهر، عبدالرسول قرائتی به عنوان رئیس جدید این واحد آموزش عالی انتخاب گردید.

این تصمیم در راستای دستورالعمل های جدید وزارت علوم و به منظور ارتقاء کمی و کیفی فعالیت موسسات دانشگاهی صورت گرفته تا زمینه تداوم رشد و تعالی تنها موسسه آموزش عالی فعال در شهرستان مهر تسهیل گردد.

لازم به ذکر است دکتر قرائتی از پژوهشگران برتر کشور با کارنامه موفق علمی از قبیل ۳۳مقاله چاپ شده خارجیISI و تعداد۹۰مقاله داخلی ، ۱۲طرح تحقیقاتی و مولف شش کتاب منبع درسی در رشته فیزیک می باشد.

وی تا قبل از بازنشستگی علاوه برتدریس، ریاست دانشگاه پیام نور استان فارس و مدیریت گروه فیزیک آن دانشگاه را عهده دار بوده و در سال ۱۳۹۲ به عنوان پژوهشگر برتر کشور انتخاب شده است.

ضمنا دکتر تیمور قاسمی پیش از این به عنوان رئیس موسسه آموزش عالی پارس مُهر؛ توانسته است کارنامه درخشانی در جذب دانشجو و ارتقای این موسسه برجای بگذارد.

خبرنگار: طیبه عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.