- تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1404 - 6:47
- کد خبر : 5381 چاپ خبر
دکتر علوی، ٣٠ سال خدمت از آموزگاری و مشاور تا مدیر و معاون مجتمع آموزشی در ترکیه
به گزارش پایگاه خبری افق فارس، دکتر سید عابد علوی مدیر جدید آموزش و پرورش لامرد، با حدود ٣٠ سال خدمت در ردههای مختلف آموزش و پرورش می باشد.وی دارای دانشنامه های کارشناسی آموزش ابتدایی، کارشناسی ارشد تحقیقات آموزشی و دکتری روانشناسی تربیتی است.او در آزمون دکتری، رتبه ۵ کنکور دکتری دانشگاههای دولتی و رتبه
به گزارش پایگاه خبری افق فارس، دکتر سید عابد علوی مدیر جدید آموزش و پرورش لامرد، با حدود ٣٠ سال خدمت در ردههای مختلف آموزش و پرورش می باشد.
وی دارای دانشنامه های کارشناسی آموزش ابتدایی، کارشناسی ارشد تحقیقات آموزشی و دکتری روانشناسی تربیتی است.او در آزمون دکتری، رتبه ۵ کنکور دکتری دانشگاههای دولتی و رتبه یک مصاحبه و درنهایت رتبه یک پذیرش دانشگاه شیراز را کسب نمود.
این چهره علمی پرتلاش، پرانگیزه و دارای پشتکار و معتقد به کار تیمی، متولد ١٣۵۴ است که فعالیتش را پس از طی نمودن دورههای استخدام آموزشی و سپس رسمی به عنوان مدیر آموزگار دبستان شهید انصاری کندر شیخ آغاز کرد.
او در ردههای مختلف از جمله آموزگار، مشاور، مدیر و سرپرست مجتمع، معاون آموزشی، کارشناس تولید محتوای الکترونیک اداره کل ،مدیر دبیرستان، معاون فناوری فعالیت داشته است.
آموزگار دبستان پایه های اول و سوم دبستان شهید رستمی پنگرویه ،آموزگار پایه پنجم و مدیر دبستان شهید تراکمه ای خالو محمد علی، معاون و سرپرست دبیرستان امام صادق، مدیر و معاون آموزشی مجتمع امام حسن عسکری، کارشناس تولید محتوای الکترونیک اداره کل آموزش و پرورش فارس، معاون آموزشی دبیرستان شهید بهشتی، مدیر پژوهشسرای دکتر حیاتی ،مدیر و معاون دبیرستان شهید دستغیب، به عنوان بخشی از سوابق اجرایی-آموزشی دکتر علوی است.
دکتر علوی؛ مدرس دانشگاه و موسسات آموزش عالی در رشته روانشناسی است و در تجارب علمی و مدیریتی او، مدیر و معاون آموزشی مجتمع فجر انقلاب اسلامی استانبول ترکیه؛ دیده میشود.
خبرنگار: صفیه عبداله زاده
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰