• تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 4:53
  • کد خبر : 4305
  • چاپ خبر

ده شعبه جدید اخذ رأی در شهرستان لامرد تصویب شد

فرماندار لامرد از تصویب ده شعبه جدید اخذ رأی در در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد. به گزارش خبرنگار افق فارس از لامرد، احمد خضری فرماندار لامرد عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با تصمیم هیأت اجرایی شهرستان لامرد و تایید هیأت نظارت در انتخابات

فرماندار لامرد از تصویب ده شعبه جدید اخذ رأی در در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش خبرنگار افق فارس از لامرد، احمد خضری فرماندار لامرد عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با تصمیم هیأت اجرایی شهرستان لامرد و تایید هیأت نظارت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری؛ ده شعبه جدید اخذ رای در شهرستان تصویب شد که یکی از این شعبه ها ویژه بانوان بزرگوار است که اکثریت نیروهای آن نیز از بانوان خواهند بود.
رئیس هیات اجرایی انتخابات در شهرستان لامرد گفت: با توجه به سابقه رأی گیری در سال های گذشته به ترتیب شعبه های اخذ رای در بخش مرکزی شهرستان لامرد با افزایش پنج شعبه به ۳۶شعبه، در اشکنان ۲۱شعبه، علامرودشت ۱۳شعبه، چاهورز ۸شعبه و خیرگو ۶شعبه تعیین شده است.
وی اظهار کرد: با موافقت هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان لامرد بیش از ۸۴ شعبه اخذ رأی در روز جمعه یازدهم اسفندماه آرای مردم شهرستان را جمع آوری خواهند کرد.

خبرنگار: حمیده منصوری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.