• تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 6:18
  • کد خبر : 3913
  • چاپ خبر

دستگیری قاچاقچی و کشف ۳۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در لامرد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از تعقیب و گریز راننده قاچاقچی دستگیر و ۳۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در لامرد کشف شد.دستگیری قاچاقچی و کشف ۳۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در لامرد به گزارش پایگاه خبری افق فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی در این باره اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان لامرد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از تعقیب و گریز راننده قاچاقچی دستگیر و ۳۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در لامرد کشف شد.
دستگیری قاچاقچی و کشف ۳۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در لامرد

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی در این باره اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان لامرد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور روستایی “بنگروئیه” به یک خودرو پژو پارس مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران انتظامی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودرو را در جاده آلومینیوم توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۳۰۵ کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص راننده قاچاقچی دستگیر شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.

خبرنگار: رضا عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.