• تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 4:36
  • کد خبر : 4375
  • چاپ خبر

جشن باشکوه لامرد سرفراز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد، جشن باشکوه لامرد سرفراز به مناسبت بزرگداشت روز و هفته شهرستان لامرد با حضور حسن غلامی کمیدین معروف کشور و بهروز کریمی پدر شعبده بازی ایران همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در سالن ورزشی

به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد، جشن باشکوه لامرد سرفراز به مناسبت بزرگداشت روز و هفته شهرستان لامرد با حضور حسن غلامی کمیدین معروف کشور و بهروز کریمی پدر شعبده بازی ایران همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در سالن ورزشی شهید نعیمی لامرد برگزار شد.

در این جشن حسن غلامی مجری و طنزپرداز بوشهری به بیان خاطرات طنز و اجرای استندآپ کمدی همراه با مسابقه حضوری پرداخته که با استقبال خوب مردم خونگرم لامرد واقع شد.

بهروز کریمی پدر شعبده بازی ایران نیز با اجرای استندآب کمدی و شعبده بازی همراه با مسابقات حضوری شوری دیگر به این محفل بخشیده و مورد تشویق حضار قرار گرفت.

شعرخوانی محمود خاتمی از شاعران بومی سرای لامردی ، اهدای جوایز و موسیقی بدون کلام نیز از دیگر برنامه های جشن لامرد سرفراز بود.

نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، هنری، عمرانی، صنعتی و صنایع دستی در مجموعه ورزشی شهید نعیمی از دیگر برنامه های جنبی بزرگداشت روز و هفته لامرد بود که بسیار مورد استقبال مردم لامرد قرار گرفت.

این جشن به همت ستاد بزرگداشت روز و هفته لامرد ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد برگزار شده است.

خبرنگار : رضا عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.