• تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 0:42
  • کد خبر : 4278
  • چاپ خبر

جانبداری در انتخابات به برکناری ۲ فرماندار در فارس منجر شد

استاندار فارس از برکناری ۲ نفر از فرمانداران این استان خبر داد و گفت: این ۲ فرماندار در فرآیند انتخابات پیش رو جانبداری کرده بودند، به همین دلیل از کار برکنار شدند تا مساله امانت‌داری و سلامت انتخابات رعایت و این مهم به همه گوشزد شود. به گزارش افق فارس به نقل از خبرگزاری تسنیم،

استاندار فارس از برکناری ۲ نفر از فرمانداران این استان خبر داد و گفت: این ۲ فرماندار در فرآیند انتخابات پیش رو جانبداری کرده بودند، به همین دلیل از کار برکنار شدند تا مساله امانت‌داری و سلامت انتخابات رعایت و این مهم به همه گوشزد شود.

به گزارش افق فارس به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدهادی ایمانیه شامگاه دوشنبه در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی یادآور شد: به تمام فرمانداران استان فارس درخصوص برگزاری انتخابات پیش رو این هشدار جدی داده شده که صندوق رای به عنوان امانت مردم نزد مسئولان است و هیچ مسئول دولتی و اجرایی حق جانبداری در انتخابات را ندارد.

وی گفت: ۲ نفر از فرمانداران استان فارس که در فرآیند انتخابات امسال جانبداری کرده بودند از کار برکنار شدند تا مساله امانتداری و سلامت انتخابات رعایت شود.

استاندار فارس با بیان اینکه جلب اعتماد مردم و همچنین افزایش مشارکت در انتخابات اسفندماه امسال برای ما مهم است، افزود: موضوع امنیت انتخابات هم مورد توجه ماست و در این زمینه تمهیداتی به‌کار گرفته شده و تلاش داریم محل استقرار صندوق‌های رای به لحاظ سخت‌افزاری و نرم افزاری به طور کامل ایمن شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.